וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רובין ואן פרסי סיכם את תנאיו במנצ'סטר סיטי"

באנגליה מדווחים שחלוץ ארסנל כבר סגור בסיטי ויהפוך לשחקן עם השכר הכי גבוה בפרמיירליג. כמה כסף תדרוש עליו ארסנל?

האם ארסנל עומדת לאבד שחקן חמישי למנצ'סטר סיטי בשלוש השנים האחרונות? באנגליה מדווחים כי רובין ואן פרסי, חלוצה המצטיין של התותחנים, סיכם את תנאיו במנצ'סטר סיטי ויהפוך לכדורגלן עם השכר הגבוה בפרמיירליג.

על פי הדיווח, סיטי הציעה להולנדי 10.9 מיליון ליש"ט לעונה. כרגע קרלוס טבס מרוויח 12.55 מיליון ליש"ט לעונה בסיטי, אך הוא צפוי לעזוב בקיץ. ההצעה של סיטי לואן פרסי גבוהה ב-100 אלף ליש"ט מחוזהו הנוכחי בארסנל.

יש לציין כי סיטי סיכמה עם החלוץ, אבל לא עם עם קבוצתו ארסנל. סוגיית הישארותו של ואן פרסי עומדת להיות מעניינת מאוד. מצד אחד, ארסנל יודעת שהחוזה שלו יסתיים בקיץ הבא, ושכדאי למכור אותו עכשיו (או בינואר) אחרי עונת השיא שלו ולגרוף עליו רווחי ענק, אחרת הוא ישוחרר בחינם בקיץ 2013. כמו כן, הסיכום עם לוקאס פודולסקי מרמז שארסנל כבר מצאה תחליף.

מנגד, לאור הביקורת החריפה של אוהדי ארסנל על המדיניות הקמצנית של ההנהלה, בארסנל הבטיחו כי השחקן לא ישוחרר בשום מחיר. בקבוצה הסבירו כי בקיץ הבא הוא כבר יהיה בן 30 כמעט (באוגוסט הקרוב הוא יהיה בן 29), ולפיכך לא יהיה מחוזר יתר על המידה ואולי יעדיף להאריך את חוזהו באמירויות. "לא ניתן לסיטי שום שחקן, אנחנו רוצים לשמור על השחקנים שלנו", אמר ארסן ונגר, "רוצים לשמור על ואן פרסי ולהאריך את חוזהו. כל השאר זה רק דיבורים של אנשים".

מאנצ'יני: ”ואן פרסי? אנחנו מתעניינים בכל שחקן טוב”

דניס ברגקאמפ: ”שחקן כמו רובין ואן פרסי ראוי לתארים”

זלאטן איברהימוביץ' ממליץ לואן פרסי לעזוב את ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully