וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס ברגקאמפ: "שחקן כמו רובין ואן פרסי ראוי לתארים"

כוכב העבר של ארסנל מחמיא להולנדי, שירש את מקומו אצל התותחנים: "פנטסטי לראות איך הוא התפתח ככדורגלן וכאדם"

רובין ואן פרסי נמצא בשיא הכושר ובעונה הטובה בקריירה שלו עם 23 שערים ב-26 הופעות בארסנל. היום (חמישי) הוא זכה לפרגון מיוחד מכיוון לא צפוי. דניס ברגקאמפ, היום מאמן באקדמיה של אייאקס ושחקן עבר ענק של התותחנים, החמיא ל"יורשו" ההולנדי במועדון הצפון לונדוני.

"הוא משחק בעמדה קשה מאוד", אמר ברגקאמפ בראיון עם המגזין הרשמי של ארסנל, "אני חושב שיותר נוח לשחקן כמו רובין או כמוני לשחק מאחורי החלוץ, לעזור לחלוץ המרכזי ולפעמים לקבל את המרווחים בשביל הפעולות שלנו.

"כרגע, הוא משחק בעמדה שהוא בשפיץ וצריך להתמודד עם כל הלחץ, אבל נראה שהוא עושה את זה לא רע בכלל. הוא מצליח לעשות את ההבדל פעם אחר פעם וזה מה שעושה שחקן גדול. פנטסטי לראות איך הוא התפתח כשחקן, ושחקנים כמוהו ראויים לזכות בתארים. אני מקווה שזה יגיע בקרוב, כי האופי שלו וסגנון משחקו פנטסטיים".

ברגקאמפ היה סוג של מנטור עבור ואן פרסי, לאחר שזה עבר להייבורי ב-2004. "ברגע שהוא התחיל להתאמן איתנו, יכולת לראות שיש לו פוטנציאל", הוסיף ברגקאמפ, "הוא נראה חופשי ושיחק עם הרבה שקט וביטחון. ישר אפשר היה לראות שהוא שחקן מוכשר מאוד. יצא לי להכיר אותו קצת בהתחלה, בעיקר כי שנינו הולנדים וניסיתי לעזור לו בכמה דברים.

"ישר ראיתי שהוא בחור טוב וחיובי וממש ההפך מכל הסיפורים שהגיעו עליו מהולנד באותה תקופה. אמרו שהוא טיפוס קשה, לא מוכן להקשיב לשחקנים מנוסים ממנו, אבל הוא היה דוגמה מצוינת לשחקן שעושה מעבר נכון ברגע נכון. הוא הצטרף לקבוצה מצוינת עם הרבה שמות גדולים, אבל מהיום הראשון הוא הקשיב להם והעניק להם הרבה כבוד".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully