וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה את ניוקאסל 1:2

שער ניצחון דרמטי של ורמאלן עמוק בתוספת מנע מארסנל איבוד נקודות יקר, וקירב אותם עד כדי נקודה מטוטנהאם במקום ה-3

המאבק על הכרטיס לליגת האלופות מחריף באנגליה, והערב (שני) עשתה ארסנל צעד משמעותי בדרך לשם, כשגברה 1:2 על ניוקאסל במשחק דרמטי במיוחד. הקבוצה של ארסנן ונגר נעזרה בשער ניצחון עמוק בתוספת הזמן של ורמאלן, שהעניק להם את שלוש הנקודות היקרות, והם עתה במרחק נקודה בלבד מטוטנהאם שבמקום השלישי, וארבע נקודות מצ'לסי המדורגת מתחתיתה. ניוקסאל לעומת זאת ככל הנראה תיאלץ להיפרד מחלומות על ליגת האלופות בעונה הבאה.

חאתם בן ארפה השתיק את הקהל באיצטדיון האמירויות בדקה ה-14כשניצל טעות בהגנת התותחנים, חתך אל הרחבה והפתיע את שצ'סני כשבעט בחדות אל הפינה הקרובה. אלא שהיתרון של האורחים לא החזיק אפילו דקה: ארסנל יצאה למתפרצת בעקבות טעות, הפעם בהגנת ניוקאסל, תיאו וולקוט מצא את מי אם לא, רובין ואן פרסי שהשתלט על הכדור, הכניע את המגן שלו וירה מקרוב את השיוויון. ואן פרסי לא היה רחוק מלכבוש את השני שלו כמה דקות מאוחר יותר, אבל הבעיטה החופשית שלו נעצרה, ואל המחצית ירדו השתיים צמודות זו לזו.

ההולנדי המשיך להיות פעיל מאוד בהתקפה של הלונדונים, ובדקה ה-55 קיבל הזדמנות נהדרת כשרוסיצקי הרים כדור נהדר אל הרחבה ומצא את ואן פרסי שירה מהאוויר, אבל קרול עשה עבודה טובה ועצר את הכדור. המארחים המשיכו ללחוץ והיו קרובים למצוא את שער הניצחון בדקה ה-82, כשז'רביניו קיבל כדור ברחבה והיה צריך לדחוק מקרוב, אבל התבלבל ובעט רע.

דקה לסיום קיבלה ארסנל עוד הזדמנות, כשמהלך קבוצתי נהדר שלה הסתיים בהרמה של סונג אל ראשו של ורמאלן, אבל קרול הדף היטב. נגמר? מה פתאום. המארחים המשיכו ללחוץ, ובשניות הסיום, 4 דקות בתוך תוספת הזמן מצאו את שער הניצחון: וולקוט הרים אל ואן פרסי שהוריד עם החזה, והפעם ורמאלן לא התבלבל וירה את שער הניצחון.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully