וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "יש לנו איכות ויש לנו רוח"

ארסנל שברה שיא ניצחונות רצופים אחרי חזרה מפיגור. ונגר התייחס לתקרית ואן פרסי-קרול: "שמח שהוא קיבל רק צהוב"

חזרה מפיגור, ניצחון דרמטי, שלוש נקודות. הדברים הללו כבר הפכו לעניין שבשגרה מבחינתה של ארסנל, שנהנתה אמש (שני) משער של תומאס ורמאלן בדקה ה-95 כדי לגבור על ניוקאסל 1:2 במחזור ה-28 בפרמיירליג. נקמה ספורטיבית מסוימת של התותחנים במגפאייז, שבשנה שעברה חזרו נגדם מפיגור 4:0 ל-4:4 עם שער בדקה ה-88.

לארסנל זה היה ניצחון ליגה חמישי ברציפות וכעת הם נקודה בלבד מטוטנהאם שבמקום השלישי. בנוסף, זה היה הניצחון הרביעי ברציפות אחרי חזרה מפיגור - שיא פרמיירליג. "זה מראה שיש לנו איכות ושיש לנו רוח. המשחק נגד ניוקאסל היה בקצב נהדר לכל אורכו ואנחנו לא עצרנו את הרגע האחרון. אנחנו מרגישים שיש בקבוצה מחויבות עמוקה לתת הכל על המגרש ושזה גורם לקהל להיות מאחורי הקבוצה".

מה שמעט העיב על שמחת הניצחון הייתה תקרית מילולית - שכמעט גלשה לפסים פיזיים - בין שני שחקני נבחרת הולנד, רובין ואן פרסי מארסנל והשוער טים קרול מניוקאסל. "אני לא יודע אם זה משהו שקשור בעבר שלהם בהולנד או רק למשחק היום, אבל אני אברר", אמר ונגר, "אני שמח שרובין קיבל כרטיס צהוב ולא אדום". בכלי התקשורת בהולנד דיווחו הבוקר בהרחבה על התקרית הזו, אבל לא נכתב אם לשניים יש היסטוריה משותפת של דם רע.

על ההתקרבות ליריבה הגדולה טוטנהאם ולמקום השלישי שמשמעותו העפלה אוטומטית לליגת האלופות בעונה הבאה, אמר המאמן הצרפתי: "אני לא מתרכז בטוטנהאם, אלא רק בעצמנו ובמחויבות שלנו. אני לא משווה את ארסנל לקבוצות אחרות. הראנו ביטחון ואמונה עצמית ואלו דברים שחשוב שיהיו לנו עד סיום העונה".

1:2 דרמטי לארסנל על ניוקאסל

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully