וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן בוסניה: "לא מבין את ההתנהגות של מכבי ת"א"

מאמן בוסניה, סאפט סושיץ', תוקף את הצהובים: "האריס בחור שקט. הם חושבים שאם הוא לא ישחק הם יצליחו למכור אותו?"

מאמן נבחרת בוסניה, שחקן העבר האגדי סאפט סושיץ', תוקף את התנהלותה של מכבי תל אביב מול האריס מדוניאנין. כזכור, הקשר הבוסני הושעה לאחרונה לחודש נוסף, אחרי שמוקדם יותר העונה הושעה ממכבי ל-10 ימים. אחרי שקיבל את העונש, הוא המריא לביתו שבהולנד.

סושיץ' התראיין לכלי תקשורת בארצו ואמר: "אני לא מבין למה מכבי מתנהגת איתו בצורה כזו. הם חושבים שהם יצליחו למכור אותו אם הוא לא ישחק? אני מכיר את האריס טוב מאוד ויודע שהוא בחור נבון ושקט. לי לא היו איתו בעיות מעולם. העניין הזה עם מכבי מאוד מאכזב אותי".

סושיץ' התבטא בעניינו של מדוניאנין כבר לפני מספר שבועות, ואז הצהיר שהקשר עשוי לאבד את מקומו בהרכב הנבחרת אם ימשיך לשבת על הספסל של הקבוצה מקרית שלום. מאז עברו מים רבים בירקון והתחצפות של מדוניאנין לניר לוין עלתה לו לא רק בדקות משחק, אלא גם בהשלכה מהסגל.

"כמובן שזה מאוד חבל לנו שהאריס לא ישחק עד סיום העונה", הוסיף סושיץ', "יחד עם זאת, אנחנו צריכים לעזור לו עכשיו. הוא יישאר חלק מהנבחרת ואם הוא יהיה בכושר פיזי מספק, הוא ישחק בשני המשחקים הבאים. לא ננטוש אותו".

בוסניה תקיים שני משחקי ידידות נגד אירלנד ומקסיקו בסוף מאי. בספטמבר היא תפתח את דרכה במוקדמות מונדיאל 2014 עם משחק חוץ נגד ליכטנשטיין וארבעה ימים לאחר מכן תארח את לטביה. סושיץ' מקווה שעד אז, מדוניאנין ימצא קבוצה חדשה.

ניבאלדו: "מאוד רוצה להישאר במכבי תל אביב"

מכבי תל אביב נחושה להיפטר מהאריס מדוניאנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully