וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניבאלדו: "רוצה להישאר במכבי תל אביב"

הבלם הברזילאי שולח רמזים לגולדהאר: "אם הוא ירצה, אשאר". בקבוצה מאושרים מניצחון שלישי ברציפות. ייני: "אנחנו בהיי"

הניצחון 0:2 על הפועל חיפה אמש (ראשון) בבלומפילד, הקפיץ את מכבי תל אביב עד המקום החמישי בליגת העל ומחזור אחד לסיום הליגה הסדירה ופתיחת משחקי הפלייאוף העליון, נראה שהמקום השני שמוליך לאירופה בסיום העונה חזר להיות בהישג ידה של הקבוצה. הבעלים מיטש גולדהאר שנכח באצטדיון, בהחלט היה מרוצה ממה שראה.

ביום שבת תצא מכבי למשחק חוץ בנתניה ולמרות שברק יצחקי, שרן ייני ומואנס דאבור יחמיצו את ההתמודדות בשל צבירת כרטיסים צהובים, בקרית שלום מקווים להשיג בקופסה ניצחון רביעי ברציפות. מי שיחזור לסגל יהיה רפי דהן, שלא שיחק אמש בעצמו בשל צבירת צהובים. במכבי ינסו להכשיר את סאבו פאביצ'ביץ' וגיז'רמו ישראלביץ' שמתאוששים מפציעות.

אלירן עטר, שכבש אתמול זה השבוע השלישי ברציפות, קיבל הרבה מחמאות. גם מדור מיכה וגל אלברמן נרשמה שביעות רצון. בנוסף, זה היה משחק רביעי ברציפות בו הקבוצה לא סופגת שער, כאשר צמד הבלמים הזרים, הקרואטי רוברט פונצ'ץ והברזילאי ניבאלדו שמשתפים יחד פעולה בהגנה, נראים מצוין ביחד.

חלוץ מכבי תל אביב אלירן עטר בועט פנדל לרשת הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שער שלישי ברציפות והרבה מחמאות. עטר/ברני ארדוב

ניבאלדו שמסיים את חוזהו בקבוצה בסיום העונה הנוכחית, לא נמצא עקרונית בתכניות המקצועיות לעונה הבאה, אבל אולי החודש האחרון יגרום לראשי הקבוצה לחשוב שוב על עתידו. יחד עם זאת, כרגע נראה שהסיכוי שיקבל חוזה לעונה נוספת קלוש ביותר.

"אני מחייך כי כל הקבוצה עבדה היטב וניצחנו. זו תוצאה טובה מאוד עבורנו", אמר ניבאלדו בסיום המשחק. "החוזה שלי במועדון מסתיים בסוף העונה ואולי אני אשאר עוד עונה. אני רוצה להישאר, אבל זה נתון להחלטת הבעלים. הייתה תקופה ארוכה שבה לא שיחקתי, עכשיו קיבלתי צ'אנס ואני עובד קשה בכל יום ובכל אימון. כיף לחזור לשחק. המאמן נתן לי צ'אנס לשחק ולקחתי את ההזדמנות".

הברזילאי יודע שלצהובים יש כעת הזדמנות מצוינת להילחם על כרטיס לאירופה: "אנחנו צריכים לנצח גם במשחקי הפלייאוף ואם נשוב גם בעונה הבאה לשחק באירופה, זה יהיה מצוין עבור הקבוצה וגם בשבילי באופן אישי זה יהיה טוב מאוד".

ולדימיר גלושצ'ביץ' שחקן הפועל חיפה (שמאל) מול ניבאלדו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אני מחייך כי כל הקבוצה עבדה היטב וניצחנו". ניבאלדו אתמול/ברני ארדוב

שחקן נוסף שבלט אמש היה שרן ייני שחזר לקישור אחרי חודשים רבים בהם תופקד כבלם, ואף כבש את השער השני של הקבוצה. "זו הפעם הראשונה מזה שנה ששיחקתי כקשר אחורי והיה תענוג", אמר ייני, "התקופה כבלם עזרה לי להיות טוב יותר בתפקיד הקשר האחורי. השתפרתי מאוד במשחק הראש ובמשחק ה-אחד על אחד ואני מקווה שאם אמשיך לשחק כקשר, אביא את זה גם לעמדה הזו. תמיד כיף להבקיע. העונה לא כבשתי מספיק. יש לי נדמה לי רק שני שערים וזה בהחלט לא מספיק, אבל יש עוד שמונה משחקים".

הבלם-קשר הוסיף: "אחרי שחיברנו שלושה ניצחונות די משכנעים, אחד מהם על הפועל בדרבי, אז אירופה זה בהחלט דבר מוחשי ונקווה שנצליח להגיע לשם. כיף לנצח שלושה משחקם ברציפות. זה גם נקודות, גם בטחון וגם הרגשה של ביחד. ניצחונות, הרגשה טובה, אנחנו בהיי. אני בטוח שזה יעשה רק טוב לקבוצה"

ייני יודע שלמרות התוצאות האחרונות, העונה הזו לא תיחשב להצלחה: "אין ספק שזו לא נחשבת עונה טובה. אנחנו יכולים להגיע לאירופה ואז זה נחשב שהצלנו את העונה, אבל אם היינו בטופ שלנו, יכולנו להגיע הרבה יותר רחוק. יש פה פספוס ואין לי הסבר למה לא התעוררנו קודם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully