וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

וואלה! ספורט

11.3.2012 / 21:53

עטר וייני כבשו וסידרו לצהובים ניצחון שלישי ברציפות ועלייה למקום החמישי. הקבוצה של בנין רק 2 נק' מעל הקו האדום

נו, אז מכבי תל אביב התעוררה סוף סוף. הצהובים רשמו הערב (ראשון) ניצחון ליגה שלישי ברציפות, כשגברו 0:2 על הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-29 בליגת העל. שערים של אלירן עטר ושרן ייני כבשו את השערים של הצהובים, שעלו למקום החמישי, לפחות עד למשחקה של מכבי חיפה מחר מול הפועל תל אביב. מנגד, הקבוצה של טל בנין נותרה במקום ה-11 ונעצרה בעצמה אחרי רצף של שלושה ניצחונות. לאדומים יש 31 נקודות, שתיים יותר מהפועל באר שבע שמתחת לקו האדום.

אלירן עטר (שני משמאל) שחקן מכבי תל אביב חוגג עם חבריו. ברני ארדוב
שער יתרון מוקדם. עטר/ברני ארדוב

קצת חבל מבחינתה, אבל נראה שמכבי תל אביב ממש חיכתה לכך שתאבד סיכוי לזכות בתואר כדי להתחיל לשחק כדורגל טוב. הצהובים, שהגיעו מעודדים אחרי ה-0:1 בדרבי התל אביבי, נראו מצוין (בעיקר במחצית הראשונה), הניעו את הכדור בצורה מהירה ואיכותית וניצחו כמעט בכל המאבקים הפיזים ואת שחקני היריבה. אם מכבי תל אביב הייתה משחקת ברמת ביטחון כזו מתחילת העונה היא אולי הייתה רצה עכשיו לאליפות או לפחות נמצאת בשלבים המכריעים של הגביע, ולא שואפת להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. אלירן עטר, ברק יצחקי ומואנס דאבור נראו מצוין בשפיץ, כשנראה שגם דור מיכה מתחיל לחזור ליכולת שלו מתחילת העונה. יואב זיו גם ראוי למילה טובה, וכמובן שגיא חיימוב, ששמר משחק רביעי ברציפות על שער נקי והיה עירני במצבים המסוכנים של האורחת.

מנגד, בהפועל חיפה צריכים להיות מאוכזבים. לא מהתוצאה, כי הפסד בבלומפילד למכבי תל אביב זה בהחלט משהו שמתקבל על הדעת מבחינת קבוצת תחתית, אלא בשל היכולת. האדומים, ששיחקו כדורגל לא רע בכלל במחזורים האחרונים, התקשו להיכנס למשחק ונראו ממש בהלם בדקות הראשונות, כשראו את הצהובים עושים מה שהם רוצים על המגרש. גם במחצית השנייה ואחרי שבנין ביצע שלושה שינויים מוקדמים, כולל הוצאתו של עלי חטיב המאכזב, הפועל חיפה נראתה מעט יותר טוב, אבל גם כך לא הייתה מספיק מסוכנת בלי יובל אבידור המוצהב. מאות האדומים שליוו את הקבוצה לבלומפילד הערב ודאי מקווים שבדרבי בשבוע הבא זה ייראה יותר טוב. בטח לאחר ה-1:3 בסיבוב הקודם.

מהלך המשחק

דקה 8: זיו הכניס מסירת עומק ליצחקי, שהעביר מסירת רוחב לעטר. חלוץ מכבי תל אביב ניסה לסובב לפינה הרחוקה, אך הכדור הלך החוצה.

דקה 9: גול! מהלך קבוצתי מצוין של מכבי תל אביב נגמר במסירת רוחב של דאבור ליצחקי, שהמשיך לעטר, שבעט מקרוב נגד כיוון התנועה של קאלה. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 12: חטיב הכניס מסירת עומק מצוינת לדנקוביץ', שבעט ממרחק של 12 מטר החוצה. החמצה גדולה.

דקה 18: אראל הקפיץ כדור מצוין לגלושצ'ביץ', שנגח מ-12 מטר החוצה.

דקה 21: עטר עבר את השומר שלו באגף שמאל ובעט טיל לגג שערו של קאלה.

דקה 27: מיכה קיבל כדור ארוך, פרץ קדימה ובעט מ-15 מטר, כדור שפגע בחרמון וקאלה קלט.

דקה 30: דנקוביץ' קיבל מסירה באגף שמאל ובעט טיל מ-22 מטר, שפגע באחד משחקני ההגנה ויצא לקרן. ההגבהה הגיעה לאראל, שנגח מצוין, אך חיימוב הציל באינסטינקט נהדר.

דקה 37: גול! קרן של עטר מצאה את ייני אחרי שהכדור עבר את כל ההגנה וקשר מכבי תל אביב נגח מהמקום פנימה. 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 41: סבן הכניס מסירת עומק מצוינת לעטר, שהסתובב ובעט משמונה מטר, כדור שפגע באחד משחקני ההגנה והלך לרשת החיצונית.

דקה 48: מיכה חתך משמאל למרכז ובעט חזק, קאלה קלט.

דקה 55: קאלה יצא לכדור גובה והדף לא טוב, זה חזר לדאבור שבעט למשקוף.

דקה 63: כיוואן פרץ באגף שמאל, עבר את השומר שלו, אבל בעט מ-20 מטר קו אלכסוני החוצה.

דקה 73: עטר פרץ משמאל למרכז והותיר עם העקב ללוגסי, שבעט חזק היישר לידיו של קאלה.

דקה 90: צ'ראן וממן ביצעו דאבל פס, שהסתיים במסירת רוחב של האחרון, אך גלושצ'ביץ' לא הגיע לכדור.

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, קלמי סבן, ניבאלדו, רוברט פונצ'ץ, יואב זיו, גל אלברמן, שרן ייני (משה לוגסי, 46), ברק יצחקי (רועי קהת, 71), דור מיכה, מואנס דאבור, אלירן עטר (רוברטו קולאוטי, 84).

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עאהד עזאם (דרגאן צ'ראן, 57), גולן חרמון, אושרי רואש, שרון לוי, יוסי דורה, גל אראל, רן אבוקרט, עלי חטיב (חנן ממן, 46), סטפן דנקוביץ' (הישאם כיוואן, 57), ולדימיר גלושצ'ביץ'.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully