וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מעוניינת לשחרר את מדוניאנין באופן מיידי

הקשר הבוסני הושעה לחודש ובקבוצה מחפשים להגיע עימו להסדר התרת חוזה ופיצוי כספי, במטרה לסיים את ההתקשרות

הקשר הבוסני האריס מדוניאנין, סיים למעשה את דרכו במכבי תל אביב וכעת מחפשים במועדון את הפיתרון הטוב ביותר ובעיקר המהיר ביותר, על מנת לסיים את ההתקשרות עימו.

כזכור, אמש (חמישי) נענש מדוניאנין בהשעייה לחודש ימים מאימונים ובנוסף, ספג קנס של 25 אלף דולרים. זאת לאחר שעמד לועדת משמעת בעקבות התקרית עם המאמן ניר לוין, ערב הדרבי התל אביבי.

הקשר עצמו, ניסה לשכנע את הנוכחים בועדת המשמעת, ג'ק אנגלידיס, אבנר טוויטו ומורן מאירי היועץ המשפטי, כי הוא נענש על לא עוול בכפו וכי כל חטאו היה בכך שאמר ללוין: "אני לא רוצה שתדבר איתי בכלל", זאת לאחר שיצא בזעם מחדרו של המאמן ושמע כי אינו נכלל בסגל לדרבי.

הבעיה הגדולה העומדת בפני אנשי המועדון היא העובדה כי מדוניאנין מחזיק בחוזה לעונה הנוכחית, כמו גם לעונה הבאה ועלות שכרו הגבוה, שנאמד בכחצי מיליון יורו, מונעים את קליטתו בקבוצה אחרת באירופה, אולם כנראה נדמה כי בהנהלת הקבוצה ינסו להגיע להסדר כלשהו, שיכלול ככל הנראה התרת חוזה ופיצוי כספי לקשר וזאת על מנת לסיים את ההתקשרות עימו כמה שיותר מהר ולהימנע מנוכחותו המזיקה (על פי אנשי המועדון, ר.ב.), וזאת כדי שלא ייאלצו להתעסק שוב עם הפרות המשמעת החוזרות ונשנות שלו. הקשר עצמו הביע לא אחת את רצונו לעזוב את הקבוצה וכעת נראה כי אין לו דרך חזר לקבוצה.

בתוך כך, הקבוצה עורכת אימון בשעה זו לקראת המשחק מול הפועל חיפה ביום ראשון. על פי התירגול הטקטי הנערך באימון, מסתמן כי משה לוגסי יתפוס את מקומו של רפי דהן המוצהב בקישור האחורי. מהאימון נעדרו סאבו פאביצ'ביץ' וגיז'רמו ישראלביץ' הפצועים.

המגן יואב זיו, שיפגוש ביום ראשון את האקסית שלו, דיבר לקראת המשחק ובעקבות הניצחון על הפועל תל אביב: "הדרבי בעיקר העניק לנו תחושת סיפוק ואת הכיף לשמח את האוהדים. מעבר לזה, אני מקווה שההשפעה לקראת שאר המשחקים תהיה חיובית, שזה ייתן לנו ביטחון, שנראה כדורגל טוב לפחות כמו שהצגנו במשחקים שקדמו לדרבי. נגד הפועל הראנו הרבה נחישות והקרבה ואם נצליח לשלב בין שני הדברים במשחקים הקרובים התוצאות יהיו טובות".

על היחסים של השחקנים עם הקהל בעקבות הדרבי, הוסיף זיו: "הניצחון בדרבי הצליח להחזיר רק חלק ממה שמגיע לאוהדים, כי לפחות לפי רמת הציפיות של האוהדים מאיתנו ובהתאם למה שנתנו עד עכשיו, אנחנו צריכים לעשות יותר בשביל להחזיר את כל מה שאנחנו חייבים למועדון. אני חושב שהקהל תמך בנו ברוב השלבים של העונה ואומנם לא הסכמנו עם הדרך שלו למחות באותה תקופה בה הוא היה מאוכזב, אבל בהחלט הבנו את האכזבה. ראינו את השמחה שלהם אחרי הדרבי והחזרנו במשהו את התמיכה, אבל נצטרך לשמור על זה".

מדוניאנין התעמת עם לוין, הושעה לחודש ונקנס

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully