וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: האריס מדוניאנין הושעה לחודש

עונש כבד לקשר הבוסני, שהתעמת עם ניר לוין לפני הדרבי ונקנס גם ב-25 אלף דולר. המאמן: "בהפועל הבינו שהם חצו גבולות"

במכבי תל אביב עוד מנסים לרדת מהאולימפוס אחרי הניצחון הגדול בדרבי ולפני שהם פוגשים ביום ראשון את הפועל חיפה, שנמצאת בתקופה מצוינת ומנסה לברוח מהתחתית. היום (חמישי) ערך מאמן הקבוצה ניר לוין את מסיבת העיתונאים השבועית שלו והתייחס לשלל נושאים הקשורים למועדון הצהוב.

לוין נשאל על מצבו של האריס מדוניאנין. כזכור, הזר הבוסני הושעה לאחר דברים שאמר למאמן כשגילה שהוא אינו נכלל בסגל לדרבי: "האריס לא התפרץ ולא תקף. הוא נהג בצורה בה שחקן בקבוצה לא צריך לנהוג. הוא לא איכזב אותי באופן אישי. בבוא הזמן אני התייחס לנושא שלו, אני לא רוצה להסיט את הדברים מההכנה למשחק מול חיפה והניצחון בדרבי. עדיף להתעסק בדברים מקצועיים".

ואכן, עונשו של מדוניאנין נגזר היום, כאשר בועדת משמעת שנערכה לו בקבוצה נקבע לו עונש לא קל. השחקן ספג השעייה לחודש מהקבוצה וכמו כן הוא נקנס ב-25 אלף דולר.

על הימים שאחרי הניצחון בדרבי, הראשון של מכבי בליגה מזה ארבע שנים, אמר לוין: "אין אופוריה, אבל היו אתמול עדיין מחשבות ודיבורים על הדרבי. הגיע הזמן לשים את זה בצד ולהתכונן למשחק מול הפועל חיפה. לפחות שינוי אחד יהיה, כי רפי דהן לא יכול לשחק. הוא היה טוב בדרבי עד שנפצע. כרגע זה השינוי היחיד ולגבי ההמשך נראה לפי האימונים ומצב השחקנים".

"בדקתי בהתאחדות והניצחון בדרבי שווה רק שלוש נקודות, למרות שביקשנו יותר. במסגרת המאמצים לסיים את העונה הסדירה עם כמה שיותר נקודות, שיפרנו את מצבנו בטבלה, אבל יש עוד דרך לעשות. אם העובדה שניצחנו בדרבי תביא לזה שלא נהיה מרוכזים מול חיפה, נעשה שני צעדים קדימה ואחד אחורה וזו לא המטרה. אנחנו רוצים המשכיות אחרי הניצחונות על עכו והפועל תל אביב".

בהמשך נשאל לוין, האם הניצחון על הפועל, שהיה השני ברציפות של הצהובים, שינה את המטרות של הקבוצה: "אני לא מסתכל רחוק. אנחנו עוסקים במטרות קצרות טווח, לעשות את המיטב מהמשחק מול חיפה. גם מול נתניה יהיה קשה", אמר המאמן, "כשנראה את לוח המשחקים לפלייאוף, נתכונן מעבר לזה ונסמן מטרות. זה משהו שיכול להשתנות. מול הפועל תל אביב שיחקנו פחות טוב מהמשחקים האחרונים, אבל אני חייב לציין שדיברו על הבדלים גדולים מדי, שלא היו כל כך במגרש. הסטטיסטיקה הייתה די מאוזנת, אנחנו היינו טובים במחצית הראשונה, הפועל בשנייה וגם אז כמעט עשינו 0:2. אנחנו הקבוצה שמגיעה להכי הרבה הזדמנויות בליגה וזה נותן תמונת מצב שאומרת שלא תירגמנו לנקודות ומיקום את היכולת שלנו".

על אירועי הדרבי הוסיף לוין: "לא שמעתי נהמות במהלך המשחק. מי שצריך לטפל במה שהיה זה ההתאחדות והפועל. הם עשו דברים שמראים שהם מבינים שנחצו שם גבולות ואני מברך על זה".

על הקהל הצהוב, שהפסיק את המחאה ותמך בקבוצה במהלך המשחק מול הפועל אמר לוין: "תצוגת העידוד של הקהל שלנו בדרבי הייתה יוצאת מן הכלל למרות שהם היו מיעוט. כבר מול עכו הם הפסיקו את המחאה ועודדו. זה מראה מה החיבור של האנרגיות החיוביות של הקהל המצוין והשחקנים במגרש יכול להביא. אנחנו מקווים לראות את הקהל תמיד בצורה הזו".

לסיום, הוא דיבר על המשחק הצפוי לקבוצתו ביום ראשון: "הפועל חיפה תמיד עשתה קשיים למכבי תל אביב. כמי ששיחק נגד טל בנין ואימן אותו, אני יכול להגיד שבהתנהלות שלו כמאמן הוא מזכיר את השחקן שאימנתי. נחישות, מקצועיות, רצינות. אני רואה את הפועל חיפה ואני רואה את האופי של טל. שילוב של צעירים ומנוסים, התוצאות האחרונות שלהם מוכיחות שהם במומנטום ואנחנו נערכים למשחק קשה".

גיז'רמו ישראלביץ' עדיין סובל מפציעה במפשעה והסתפק באימון ריצה בלבד. הוא לא צפוי להיות בסגל למשחק. הבלם סאבו פאביצ'ביץ', שמתאושש ממתיחה חזקה בשריר התאומים, מגביר אט אט את קצב האימונים וצפוי לחזור בתוך פחות משבוע לאימונים מלאים עם הקבוצה. הקשר רפי דהן מוצהב וייעדר מהמשחק, כאשר שרן ייני או משה לוגסי צפויים להחליפו בהרכב. יציעים 10-11 יהיו סגורים ביום ראשון, בשל העונש שספג המועדון בבית הדין ובעלי המנויים ליציעים אלו יתמקמו בשער 7.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ניר לוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully