וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: האריס מדוניאנין הושעה, צפוי לקנס גבוה

קשר מכבי תל אביב, שזעם על ניפויו מהסגל לדרבי והתפרץ על לוין, מחכה לבירור בעניינו. למרות החוזה הגבוה, הוא עשוי לעזוב

האריס מדוניאנין הושעה מכל פעילות מכבי תל אביב עד להודעה חדשה. בקרוב ייערך ביקור בעניינו של הקשר, ואז הוא צפוי לעמוד לוועדת משמעת. ככל הנראה הוא יספוג קנס כספי גבוה.

כזכור, בסיום האימון ביום ראשון, יממה לפני הדרבי, הקשר הבוסני זומן לחדרו של ניר לוין, שהודיע לו באופן אישי שהוא לא נכלל בסגל למשחק. כשמדוניאנין שמע את הדברים הוא נטש את חדרו של המאמן בזעם, פלט מספר מילים באוויר, חלקן מכוונות לעבר המאמן באופן אישי. בין השאר נשמע מדוניאנין אומר "אל תדבר איתי בכלל, אל תפנה אליי, שאף אחד כאן לא ידבר איתי".

מדוניאנין לא הגיע כלל לדרבי, ואמש גם לא נכח בטקס חניכת מתחם מחלקת הנוער על שם אבי כהן ז"ל, שבו נכחו כל אנשי הקבוצה, הצוות המקצועי וכל השחקנים.

גורם במועדון אמר ש"חבל שככה האריס בוחר להתנהג. היו לו את כל האופציות להחליט כיצד ייראה העתיד שלו במכבי תל אביב. הוא בוחר בדרך משלו, וחבל". בקבוצה לא פוסלים את האופציה שמדוניאנין יסיים את חלקו במועדון באופן מיידי, למרות שהוא מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה. בכל מקרה, במכבי נעשים מאמצים גם בתקופה הנוכחית לנסות למצוא קבוצה שתקלוט את הקשר הסורר.

קצת פרופורציות

הקבוצה חזרה להתאמן לראשונה לאחר הניצחון בדרבי. המאמן ניר לוין הרגיש, כנראה, שצריך להוריד את השחקנים לקרקע ונזף בכמה מהם, שאיחרו לצאת מחדר ההלבשה לאימון, ממנו נעדרו גיז'רמו ישראלביץ', הסובל מפציעה במפשעה והסתפק באימון אישי עם מאמן הכושר יוסי זיגדון, וסאבו פאביצ'ביץ', המחלים ממתיחה בשריר התאומים. עדיין לא ברור אם השניים יהיו כשירים למשחק מול הפועל חיפה ביום ראשון. רפי דהאן המוצהב ייעדר מההתמודדות.

הבוקר ביקרו גיא חיימוב, גל אלברמן ואבי סטרול מאושפזים בבית החולים לוינשטיין לרגל חג הפורים. שלושת השחקנים הצטיידו בצעיפים, דגלים וכובעים של הקבוצה וחילקו אותם במהלך הביקור בקרב הילדים, בני הנוער והמבוגרים המשתקמים. הביקור נערך במסגרת הפנינג ססגוני ושמח במיוחד מיוחד שקיימה בבית החולים עמותת "בראשית".

"מצד אחד זה מדהים לראות איך זה עושה טוב ומשמח את כל אותם אנשים", אמר חיימוב לאחר הביקור, "ומצד שני זה כל כך כואב לראות אותם עוברים טיפולים כל כך קשים ואתה לא יכול שלא לחשוב כמה זה חשוב להיזהר בכבישים".

אוהדת מכבי מאושפזת מאירועי הדרבי: "ניצלת בנס"

גולדהאר: "כבוד לקרוא למחלקת הנוער ע"ש אבי כהן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully