וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן: "אנשים איבדו כיוון"

שחקני מכבי ת"א ביקרו את סיוון, האוהדת שנפגעה מנור תאורה שהושלך לשער 11: "ניצלתי בנס, קיבלתי את החיים במתנה"

קובי אליהו

צילום וידיאו: קובי אליהו

שחקני מכבי תל אביב גל אלברמן, ברק יצחקי ואלירן עטר הגיעו היום (שלישי) לבית החולים וולפסון בחולון, לבקר את סיוון, אוהדת הקבוצה, שנפגעה לפני פתיחת הדרבי אמש מנור תאורה שהושלך אל תוך שער 11 בבלומפילד, השער שאיכלס את אוהדי מכבי תל אביב.

אלברמן נשמע מוטרד מאוד מהמצב: "אנשים לא צריכים לפרוק תיסכול במגרשים, כי הם מסכנים חיי אדם. יש המון אזהרות, אבל הם לא מבינים את חומרת הדברים. הבחורה הצעירה הזו כל כך מבוהלת, ואנשים באמת איבדו כיוון".

יצחקי עצמו פנה לאוהדת ואמר לה: "המתנה הכי גדולה שיכולנו לתת לך זה הניצחון אתמול והוא מוקדש לך באהבה רבה. תהיי חזקה ואני מקווה שזה לא משהו שירחיק אותך מהמגרשים. זה דבר נורא מה שקרה אתמול ואנחנו מגנים את כל התופעה הזו. בשם כל מכבי תל אביב אנחנו מאחלים לך החלמה מהירה".

סיוון עצמה שלחה מסר לאוהדי הכדורגל באשר הם: "הייתי רוצה לגנות את האלימות הזו, לא חשבתי שאני אגיע לדרבי, שכל כך ציפיתי להגיע אליו בתור אוהדת מכבי ועכשיו אני לא יודעת מה קורה איתי ואם היד שלי תחזור לתפקד. ניצלתי בנס, קיבלתי את החיים שלי במתנה, לא הייתי אמורה להיות פה".

"אני זוכרת איך זה פגע בי, זה היה טיל לכל דבר, שפשוט התנפץ לי ביד. מודה לאלוהים שאני כאן עכשיו. אני יודעת שניצחנו, שמחתי לשמוע את זה, אבל כששמעתי את זה הייתי מחוברת לאינפוזיה, בידיעה שמחר בבוקר אני עוברת ניתוח. זה נראה לי כמו סיוט, אני לא קולטת שזה המצב".

"אני מקווה שמי שעשה את זה יעשה חשבון נפש עם עצמו, כי מי שיכול ללכת לישון עם עצמו בידיעה שהוא יכול היה לרצוח מישהו, זה משהו שאי אפשר להסביר במילים. אני מקווה שמה שקרה לי יוריד את האלימות. אני אוהדת מכבי, אבל כולנו בני אדם. מה זו האלימות הזו?".

רפי דהן ייעדר מהמשחק נגד הפועל חיפה בשל צבירת כרטיסים צהובים, בעוד שברק יצחקי ושרן ייני שספגו אמש בדרבי את הכרטיס הצהוב החמישי שלהם, יחמיצו את משחק החוץ נגד מכבי נתניה בעוד שבועיים.

מחר תחל מכירת הכרטיסים לקראת משחק הבית נגד הפועל חיפה, במחזור הבא, שיערך ביום ראשון בבלומפילד. מחיר הכרטיסים ליציעים 8-2-13 יהיה אחיד ויעמוד על 55 שקלים בלבד. לאור החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לפיה שערים 10-11 באצטדיון בלומפילד ייסגרו לשלושה משחקי בית, בעלי מנוי עונתי לאותם שערים יישבו בשער 7 בצוותא עם מנויי שער 7.

אלי טביב לא חושש מאוהדי הפועל תל אביב

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 בדרבי, מהומה בסיום

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully