וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוניאנין גילה שהוא לא בסגל לדרבי והתפרץ על לוין

הקשר הבוסני שוב התעמת עם מאמן של הצהובים. בקבוצה לא רוצים לעסוק בנושא לפני המשחק והשחקן צפוי להיענש אחריו

הקשר הבוסני של מכבי תל אביב האריס מדוניאנין, הופתע לגלות בסיום האימון המסכם היום (ראשון) של הקבוצה לקראת הדרבי מחר (20:50, ערוץ 1) מול הפועל תל אביב, כי שמו לא נכלל ברשימת 18 השחקנים שיתלבשו למשחק. משנודע לו על ההחלטה, מדוניאנין התפרץ ופלט מספר מילים לעברו של המאמן ניר לוין.

בשלב זה, מעדיפים במועדון שלא להתעסק בתקרית זו, על מנת שלא לפגוע בהכנות לקראת המשחק הגדול, אולם לא מן הנמנע כי מדוניאנין ייענש בחומרה רבה על מעשיו בהמשך השבוע.

אין זה העימות הראשון של השחקן עם מאמנים במכבי תל אביב. במהלך שתי העונות שלו בקבוצה, הוא היה מעורב בתקריות עם המאמנים הקודמים של הצהובים, אבי נמני ומוטי איוניר. בנוסף, התבטא מדוניאנין מספר פעמים לגבי רצונו לעזוב את המועדון, אולם בינואר האחרון הוא לא מצא קבוצה שתקלוט אותו באירופה.

בסמוך למחזור השביעי בעונת 2010/11, היה מעורב מדוניאנין בתקרית עם נמני, לאחר שלא אהב את העובדה שהמאמן לא תירגל אותו בהרכב הפותח. בתגובה לאותו עימות, שלח נמני את הקשר ליציע ולא הכליל אותו בסגל המשחק נגד הפועל רמת גן.

העונה היה מעורב מדוניאנין במספר תקריות עם המאמן מוטי איוניר, כאשר הבולטת ביניהן הייתה בסיום משחק ההפסד להפועל חיפה במחזור ה-14. כמו הפעם, גם אז פלט הקשר הבוסני הסורר מספר מילים לעבר המאמן ובין השאר כינה את איוניר 'ליצן'. בסיום אותה תקרית, הושעה מדוניאנין לעשרה ימים ובנוסף נקנס ב-15 אלף דולרים.

גם האוהדים הצהובים לא נותרו אדישים לנוכח התנהגותו של מדוניאנין העונה ובעת שקם להתחמם במשחק נגד בני יהודה לפני כשלושה שבועות, הוא ספג שריקות בוז וקללות מכל הכיוונים.

בשלב זה נראה שמדוניאנין סיים את חלקו המקצועי בקבוצה ובהנהלת המועדון יעשו כל מאמץ כדי למכור את הקשר ולהיפטר מנוכחותו המעיקה עוד בקיץ הקרוב, למרות שהוא מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה.

האם גם הדרבי הזה יסתיים בפספוס מבחינת הצהובים?

גולדהאר דירבן את השחקנים לקראת הדרבי

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully