וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר: "כבוד לקרוא למחלקת הנוער ע"ש אבי כהן"

בעלי מכבי תל אביב דיבר בטקס הנצחה לבלם העבר האגדי: "זוכר אותו מליברפול". אלמנתו, דורית: "לא תצעד לבד"

במכבי תל אביב עוד מעכלים את הניצחון הראשון בדרבי מזה ארבע שנים, 0:1 אמש (שני) על הפועל תל אביב, משער של אלירן עטר בפנדל בדקה ה-42 ואת האירועים יוצאי הדופן שסבבו את המשחק. בינתיים, בקרית שלום התפנו היום לעסוק במשהו אחר לגמרי ובוודאי שחשוב לא פחות- טקס רשמי בו הוכרזה קריאתו של מתחם האימונים של מחלקת הנוער על שמו של אבי כהן ז"ל, בלמה האגדי של הקבוצה, שנהרג בתאונת אופנוע לפני למעלה משנה.

שוער העבר והמגיש בוני גינצבורג הנחה את הטקס וקרא ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון, שהגיע אליו, לפעול לזכרו של כהן. עוד הגיעו בין היתר הבעלים של הקבוצה מיטש גולדהאר ונציגו ג'ק אנגלידיס, בעלי הפועל תל אביב ואחד האנשים המרכזיים בסערה של ליל אמש אלי טביב, בעלי מכבי חיפה יעקב שחר, שחקני העבר של הצהובים אבי נמני ואלי דריקס, אלון נתן וכמובן משפחתו של כהן, ובינם בנו תמיר, שחקן מכבי חיפה ואלמנתו דורית, שהסירה יחד עם גולדהאר את הלוט מעל שלט הנצחה לאבי כהן. מי שעוד הגיעו הם אנשי הצוות המקצועי ושחקני מכבי תל אביב, שנראו מחויכים מאוד ועסקו כמובן באירועי הדרבי.

גולדהאר אמר בטקס: "אני זוכר את אבי מליברפול. אהדתי אותם והייתי גאה לראות אותו עם הכוכבים שם. הכרתי אותו דרך הסיפורים ואהבתי את המסורת והמשפחה המדהימה שהוא השאיר. אבי הוא הדוגמא הכי טובה לאדם שמציב מטרה ומצליח וזה התחיל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. בקריאת המחלקה על שמו, נכיר לשחקנים הצעירים שלנו את אבי והוא ישמש להם דוגמא. זה כבוד בשבילי לקרוא למחלקה על שמו", סיכם הבעלים הנרגש.

דורית כהן נשאה דברים אף היא: "התאספנו לטקס הנצחה של אבי אהוב ליבי, שמותו היכה אותנו בהלם. המעמד מרגש ולא קל, הכאב גדול ומתעצם. אבי היה סמל, ספורטאי גדול, שויתר על קריירה בחו"ל ועזר למועדון שאהב. קריאת המועדון על שמו היא דרך ראויה להנצחה ואני רוצה להודות לכולם. מכבי הייתה הבית שלו ואני מרגישה שהיא הבית שלי. אבי, כמו שאמרנו לך, לעולם לא תצעד לבד".

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 בדרבי

אלי טביב לא חושש מאוהדי הפועל

אבי לוזון נדהם מאירועי הדרבי

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully