וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מתאו: "מהפכה בצ'לסי? רק רציתי רגליים רעננות"

רוברטו די מתאו מסביר מדוע צ'לסי פתחה בגביע בלי הוותיקים למפארד, דרוגבה ואסיין. רוי קין תוקף: "השחקנים האלה ביזיון"

צ'לסי רשמה אמש (שלישי) בכורה מוצלחת תחת המאמן (הזמני?) רוברטו די מתאו, כשגברה 0:2 על ברמינגהאם ועלתה לרבע גמר הגביע האנגלי. צ'לסי הגיעה אחרי ימים לא קלים, שכללו ביקורת גדולה על השחקנים אחרי הפיטורים של אנדרה וילאש בואש, אבל הצליחו להתאושש עם ניצחון חוץ לא קל בזכות שערים של חואן מאטה וראול מיירלש.

רבים בחנו את ההרכב שהעלה די מתאו כהצהרה של המאמן, שבחר לפתוח בלי הוותיקים פרנק למפארד, דידייה דרוגבה ומייקל אסיין. אבל האיטלקי התעקש שמדובר ב"רצון לרענן קצת את הקבוצה" ולא מהפכה.

"בהתחשב בסערה של הימים האחרונים, ניצבה בפנינו משימה לא קלה, והצלחנו לעבור אותה", אמר די מתאו בסיום המשחק, שמותיר את הכחולים במאבק הכי ריאלי מבחינתם על תואר העונה.

כשנשאל על האומץ שנדרש מבחינתו לעשות את השינויים בהרכב, אמר די מתאו: "זה לא קשור לאומץ. כולם עמדו לרשותנו. הם עדיין שחקנים חשובים למועדון, אבל המטרה הייתה לרענן את השורות, להציג רגליים רעננות. היינו חייבים להילחם".

כמו כן הבהיר המאמן ש"מבחינתנו הרבה יותר חשוב לסיים במקום הרביעי מאשר הגביע. המטרה החשובה היא לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות".

אגב, גם שחקן העבר רוי קין הצטרף לביקורת על שחקני צ'לסי, שהשתעשעו בחימום לפני המשחק. קין, ששימש פרשן, לא אהב את הפרצופים המחויכים על הדשא ואמר ש"אחרי שהם כל כך אכזבו את המאמן שלהם, הם ממשיכים להתנהג ככה וצובטים אחד את השני באוזן? זה פשוט ביזיון".

כמו כן, אוהדי צ'לסי הבהירו במהלך המשחק שהם לא מעוניינים שרפא בניטז יגיע למועדון, ושרו נגדו שירי נאצה.

עדיין בחיים: צ'לסי ניצחה 0:2 את ברמינגהאם ועלתה לרבע גמר הגביע

רפא בניטז: ”אוהדי ליברפול יסלחו לי אם אעבור לצ'לסי”

סקולארי: ”העבודה בצ'לסי תחת אברמוביץ' היא גיהנום”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully