וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל: "וילאש בואש המאמן השלישי שהשחקנים שולחים הביתה"

שחקן העבר האשים את שחקני צ'לסי בפיטורי המאמן. גרנט: "זה היה צפוי, לא?". פרגוסון: "מקווה שהוא יצליח ויחזור בקרוב"

ההודעה על פיטוריו של של אנדרה וילאש בואש מצ'לסי לא הפתיעה יותר מדי אנשים בממלכה. על פי הדיווחים, המהלך היה באוויר כבר תקופה ארוכה. הבעלים רומן אברמוביץ' שקל לבצע את המהלך עוד לפני ההפסד 1:0 לווסט ברומיץ', אך החליט בסופו של דבר להעניק צ'אנס אחרון לפורטוגלי. כאמור, רוברטו די מתאו, עוזר המאמן, צפוי להדריך את הקבוצה עד תום העונה. באנגליה צויין כי נערכו גישושים ראשונים עם רפא בניטס, אך הדרישה שלו לחוזה לעונה וחצי הורידה אותו מהפרק בשלב זה. פפ גווארדיולה הוא המאמן המועדף על הבעלים לקראת העונה הבאה.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון הביע הזדהות עם הקולגה: "האמת שהבשורות לא מפתיעות אותי. היה לזה בילד-אפ בתקשורת והתוצאות לא היו לטובתו. זה מאכזב כי הוא מאמן צעיר. כשאתה צעיר, אתה צריך זמן ובמקצוע שלנו לצערנו אי אפשר לקבל הרבה זמן. אני מקווה שהוא יצליח כי יש לו פוטנציאל. אי אפשר להתעלם מהעבודה שלו בפורטו ואני מקווה שהוא יחזור לאמן בקרוב".

גם אברהם גרנט שמר על אותו קו "אלו בשורות עצובות. אני תמיד אוהב קצת יותר סבלנות, אבל אפשר היה לצפות את זה ,לא? כשאתה מגיע לצ'לסי, אתה יודע דבר אחד - אתה צריך להביא תוצאות ולהראות שהקבוצה הולכת לכיוון הנכון. אני לא יודע מה קרה שם מבפנים, אבל בעבר מאמנים פוטרו משם רק בגלל תוצאות. גם הפעם התוצאות לא היו טובות וגם רמת הכדורגל".

הישראלי התייחס גם לרומן אברמוביץ': "המטרה העיקרית שלו היא להיות אלוף אירופה וזה לא מספיק שקבוצה כמו צ'לסי הייתה רק פעם אחת בגמר המפעל. אברמוביץ' נותן לך את מה שאתה צריך להצלחה ומצפה שהעבודה תתבצע. הוא מאוד אוהב כדורגל, השקיע הרבה כסף ורוצה להשיג את הטוב ביותר".

גרהאם סונס הוסיף: "זה לא מפתיע כמסתכלים על רשימת המאמנים שעבדו וצ'לסי ולא שרדו שם זמן רב. כשוילא בואש לקח את התפקיד, עמוק בפנים הוא ידע שאם דברים לא יילכו כמו שצריך יש סיכוי טוב שהוא לא יקבל עונה שנייה. זה מאכזב, אבל זה מחיר הכרטיס לאימון קבוצה גדולה - היא באה עם הרבה לחץ".

באנגליה טענו עוד כי מערכת היחסים העכורה בין וילאש בואש לשחקנים הבכירים תרמה גם היא לפיטורים. על פי דיווחים, הפורטוגלי איבד את חדר ההלבשה כאשר השחקנים הוותיקים: פרנק למפארד, אשלי קול, ג'ון טרי ודידייה דרוגבה תמכו בעזיבתו.

שחקן העבר גארי נוויל ניתח: "הניצחון של ארסנל וההפסד של צ'לסי אתמול הפחידו את אברמוביץ' וסיכנו את הכרטיס לליגת האלופות. הוא הבין שהשחקנים לא משחקים בשביל וילאש בואש ולכן הגיב כמו שהוא תמיד מגיב. מה צ'לסי תעשה לטווח הארוך? כל פעם ייתנו שם לשחקנים להיפטר מהמאמן? וילאש בואש הוא המאמן השלישי שהשחקנים שולחים הביתה".

אנדרה וילאש בואש פוטר מאימן צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully