וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה וילאש בואש פוטר מאימון צ'לסי

המאמן הפורטוגלי סיים את תפקידו בקבוצה בעקבות ההפסד לווסט ברומיץ'. רוברטו די מתאו ידריך את הקבוצה עד תום העונה

אחרי תקופה לא קצרה של ספקולציות והשערות, צ'לסי הודיעה היום (ראשון) על פיטוריו של המאמן אנדרה וילאש בואש, פחות מיממה אחרי ההפסד 1:0 לווסט ברומיץ' במחזור ה-27 בפרמיירליג האנגלית. ההפסד הזה היה השביעי של הקבוצה בליגה והיא מדורגת כרגע במקום החמישי, שכידוע מוליך להשתתפות בליגה האירופית בלבד. מי שידריך את הקבוצה עד סיום העונה הוא שחקן העבר האיטלקי ומי ששימש כעוזר המאמן, רוברטו די מתאו. רפא בניטס, פאביו קאפלו ופפ גווארדיולה מועמדים להגיע בקיץ.

הפורטוגלי בן ה-34 הגיע לסטמפורד ברידג' בקיץ האחרון אחרי עונה פנטסטית במהלכה הוליך את פורטו לזכייה באליפות וגביע בפורטוגל וכן זכייה בליגה האירופית. בצ'לסי ראו בו יורש לז'וזה מוריניו שעשה מסלול דומה, אבל התוצאות היו מאכזבות למדי. הכחולים יצאו ממירוץ האליפות בשלב מוקדם, וגם הפסידו לנאפולי 3:1 במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות.

בשבועות האחרונים החלו כלי תקשורת רבים באנגליה להעלות ספקולציות בנוגע לעתידו של וילאש בואש במועדון, אך הוא התעקש כל העת שהבעלים רומן אברמוביץ' תומך בו. האשראי כאמור הסתיים אתמול, אחרי שהקבוצה נכנעה לווסט ברומיץ'. במקביל הופיעו דיווחים חוזרים ונשנים על יחסים עכורים בין המאמן לחלק מהשחקנים הוותיקים במועדון, דוגמת פרנק למפארד ואשלי קול.

בהודעה הרשמית של צ'לסי נכתב: "לצערנו התוצאות והיכולת של הקבוצה לא היו טובות מספיק ולא הופיעו סימנים של שיפור בזמן הכי חשוב של העונה".

מי שמונה במקומו של וילאש בואש עד סיום העונה הוא כאמור די מתאו. האיטלקי בן ה-41 שיחק בסטמפורד ברידג' בשנים 1996-2002 ואימן בעבר את מילטון קיינס דונס ואת ווסט ברומיץ'. המבחן הראשון שלו יהיה השבוע במשחק החוזר נגד בירמינגהאם בגביע. ב-14 במארס הוא יעמוד על הקווים במשחק הגומלין נגד נאפולי, אז צ'לסי תנסה להציל את העונה האירופית שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully