וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטז: "אוהדי ליברפול יסלחו לי אם אעבור לצ'לסי"

רפא בניטז כבר חושב על המעבר לצ'לסי, ומכין את הקרקע עם קבוצתו לשעבר: "רוצה לאמן רק קבוצה שתוכל לזכות בתארים"

רפא בניטז רומז שהוא מועמד לצ'לסי, וכבר מתחיל להתנצל בפני אוהדי ליברפול על המעבר האפשרי שלו ליריבה מסטמפורד ברידג'. בניטז אימן את ליברפול במשך שש שנים בעבר, אבל מאז שאנדרה וילאש בואש פוטר מצ'לסי לפני יומיים, שמו מוזכר שוב ושוב כמועמד לרשת את מקומו של הפורטוגלי בסטמפורד ברידג'.

בניטז, ששמו מוזכר יחד עם שמות כמו יורגן קלופ, הארי רדנאפ ויאכים לב, כבר מכין את הקרקע עם אוהדי ליברפול. "מישהו יכול להתווכח עם זה שאוהדי ליברפול אוהבים אותי?", שאל הספרדי, "ומה עושים עם מישהו שאתה אוהב? מאחלים לו את הטוב ביותר. אני לא יכול לחכות בבית במשך חמש שנים. כולם מבינים שמתישהו אצטרך לחזור לעבוד.

"המטרה שלי היא לאמן קבוצה שתוכל לזכות בתארים", המשיך בניטז, "היו לי כבר שלוש הצעות ממועדונים והצעה אחת מנבחרת לאומית. כך שזה לא רק עניין של כסף, חבל להיות עניין ואתגר". בנוסף המאמן ביטל את האפשרות שיאמן רק עד תום העונה הנוכחית, והבהיר שיחתום על חוזה של מינימום 18 חודשים.

על צ'לסי אמר בניטז ש"עכשיו רוברטו די מתאו אחראי, ואני מכבד אותו. נראה מה יהיה בעתיד. כמאמן עם ניסיון בליגת האלופות ובאנגליה ובספרד, אני פתוח להצעות". אגב, בניטז עדיין מאמין בפרננדו טורס, וטען שיש לו "המון פוטנציאל, איכויות ותשוקה".

חואן מאטה, עוד ספרדי בצ'לסי, התייחס למצב הקבוצה: "אנחנו חייבים להתחיל דף חד. אנחנו לא במומנטום טוב, וחייבים לשנות את זה. אני חושב שאנחנו מוכנים לשינוי הזה. יש לנו סגל טוב, ונותרו לנו חודשיים לעמוד במטרות שלנו בליגה, בגביע ובליגת האלופות".

לכל הידיעות על צ'לסי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully