וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחון בכורה לדי מתאו בגביע

אחרי הפיטורים של וילאש בואש, צ'לסי התגברה על בירמינגהאם במשחק החוזר בשמינית הגמר וניצחה 0:2. מאטה ומיירלש כבשו

העידן הקצרצר של אנדרה וילאש בואש כבר מאחורינו, ורוברטו די מתאו זכה להעביר היום (שלישי) את משחקו הראשון בצ'לסי. לשמחתו הרבה, הוא פתח את הקדנציה שלו כמאמן הבלוז בניצחון קשה במשחק החוזר במסגרת שמינית גמר הגביע האנגלי על בירמינגהאם 0:2.

אחרי שמבחינה תיאורטית צ'לסי נותרה להיאבק על שני תארים (ליגת האלופות והגביע), היא התייצבה לגומלין באיצטדיון סנט אנדרוז בשבוע הקשה ביותר שעבר על הקבוצה בעקבות הודעתו של רומן אברמוביץ' על פיטוריו של המנג'ר הפורטוגלי הצעיר. את המשחק הראשון שנערך בסטמפורד ברידג' צ'לסי סיימה ב-1:1 אחרי שדניאל סטארידג' חילץ שוויון עם שער חצי שעה לסיום. הפעם לקח לבלוז 54 דקות כדי לכבוש ומכאן צ'לסי שייטה לרבע הגמר.

די מתאו החליט לפתוח בהרכב עם פרננדו טורס המאכזב שעלה לצידו של סלומון קאלו, בעוד דידייה דרוגבה נותר על הספסל. בדקה ה-54 לחץ של צ'לסי הניב מסירת רוחב של ראמירס למרכז הרחבה, וחואן מאטה הצליח להשתלט על הכדור ולכבוש מקרוב. שש דקות נוספות חלפו וחילופי מסירות הובילו לכדור אדיר שראול מיירלש הפציץ מחוץ לרחבה לחיבורים. בדקה ה-70 זכתה צ'לסי בבעיטת עונשין מ-11 מטרים אחרי הכשלה ברחבה של פרננדו טורס. מאטה לקח את הבעיטה, אבל השוער קולין דויל הדף מצוין. ברבע הגמר יפגשו הכחולים את לסטר בבית.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully