וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז ויזנטל פנה למישל פלאטיני בעניין איתי שכטר

נשיא אופ"א קיבל מכתב רשמי: "על מפיצי השנאה לעמוד כמה שיותר מהר לדין". האוהדים מתכננים מפגן תמיכה גדול בחלוץ

גרמניה ממשיכה לסעור מהפרשה החמורה בה מספר חוליגנים גלוחי ראש הגיעו לאימון קייזרסלאוטרן ביום ראשון, הצדיעו במועל יד וקראו קריאות גזעניות כלפי איתי שכטר. מרכז שמעון ויזנטל, שקרוי על שם צייד הנאצים הידוע, שלח מכתב לנשיא אופ"א מישל פלאטיני הקורא לו לפעול לזירוז החקירה והעמדת הנאשמים לדין.

"אנחנו מזועזעים מחומרת המתקפה המילולית על שכטר", כתב ד"ר שמעון סמואלס, מנהל קשרי החוץ של המרכז. "אנחנו מפצירים באופ"א לקרוא לרשויות בגרמניה להעמיד כמה שיותר מהר לדין את מפיצי השנאה. על אופ"א לדאוג שמשחקי אליפות אירופה יהיו נקיים מגזענות".

סמואלס המשיך: "בעוד ההתאחדות הגרמנית הביעה דאגה מהתקרית, המשטרה לא קבעה כי מדובר בפשע שנאה למרות שסמלים נאציים והצדעות אסורות בתכלית בגרמניה. בשל העלייה המחודשת של ניאו נאצים בגרמניה וברחבי אירופה, יש מקום לפעולה דחופה".

במכתב לפלאטיני נטען כי אותם גלוחי ראש קראו: "הייל היטלר" וצעקו לשכטר: "הצטרף לששת המיליונים". עוד צוין כי שכטר הוא בן למשפחת ניצולי שואה מרומניה והוזכר כי החלוץ חגג שער במשחק מוקדמות ליגת האלופות בזלצבורג לפני שנתיים עם כיפה מיוחדת שקיבל מניצול שואה הנלחם במחלת הסרטן.

כזכור, קייזרסלאוטרן הגישו מיד בתום האירוע תלונה למשטרה, שפתחה בחקירה. האירוע זכה לגינוי גורף ומיידי מצד ראשי המועדון, ההתאחדות הגרמנית, נציגי הקהילה היהודית בגרמניה וכן ארגון אוהדי לאוטרן. אגב, האוהדים מתכננים מפגן תמיכה גדול בשכטר במהלך משחק הבית מול וולפסבורג בשבת. החלוץ עצמו פצוע ולא צפוי לשחק.

שכטר: "שמעתי קריאות, אך לא הבנתי אותן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully