וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההתאחדות הגרמנית: "למה שקרה אין מקום בכדורגל"

וולפגנג נרסבאש שייכנס לתפקידו בחודש הבא התייחס לקריאות האנטישמיות נגד איתי שכטר: "לא נהיה סובלנים למקרים כאלה"

עדיין לא נרגעה האווירה בעקבות הקריאות האנטישמיות שהושמעו כנגד איתי שכטר באימון של קייזרסלאטורן השבוע. יושב ראש ההתאחדות הגרמנית שאמור להיכנס לתפקידו בחודש הבא, וולפגנג נרסבאש ויחליף את תיאו צוונציגר, התייחס היום (שלישי) לאירועים והבהיר כי ההתאחדות הגרמנית לא תהיה סובלנית לאירועים מהסוג הזה.

"יחד עם הנשיא אנחנו רוצים להדגיש שההתאחדות הגרמנית לא תהיה סובלנית למקרים מהסוג הזה ואנחנו חייבים לפעול בהחלטיות", אמר נרסבאש. "לגזענות ואנטישמיות אין מקום בכדורגל. אנחנו חייבים להגן על עצמנו מהדברים האלה ואנחנו מקווים שהשלטונות יטפלו במקרה הזה".

בינתיים המשטרה החלה בחקירה כדי למצוא את המעורבים באירוע. הבוקר הוציא ארגון האוהדים המוביל של הקבוצה הודעת התנצלות רשמית בפני שכטר והמועדון, ובה נכתב בין היתר: "גוף האוהדים מנתק את עצמו מכל תקריות גזעניות ואנטישמיות שהן. הדברים שנשמעו לא משקפים בשום אופן את בסיס האוהדים של קייזרסלאוטרן".

בפגישתו עם האוהדים, אמר נשיא המועדון סטפן קונץ: "השחקנים מבינים את ההרגשה, המבטים והפחדים של הקהל. מה שצריך להיות בפוקוס הוא המפגש עם 300 האוהדים של המועדון ולא ההתנהגות של מספר קיצונים". כזכור, כ-150-200 אוהדים הגיעו לאימון הקבוצה ביום ראשון ומחו נגד יכולת הקבוצה בתבוסה 4:0 בדרבי מול מיינץ. בין המוחים היו מספר חוליגנים גלוחי ראש שהצדיעו במועל יד והשמיעו קריאות גזעניות כלפי שכטר.

בתוך כך, אולי איתי שכטר צפוי לקבל יותר דקות משחק לאחר שבקייזרסלאוטרן התבשרו היום כי החלוץ דורגה קואמהה הקמרוני נפגע קשה בגיד האכילס במהלך האימון בעקבות תיקול עם שחקן נוסף. רופא המועדון ינתח את השחקן ביום רביעי.

איתי שכטר: ”שמעתי קריאות, אך לא הבנתי אותן”

  • עוד באותו נושא:
  • איתי שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully