וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "שמעתי קריאות, אך לא הבנתי אותן"

חלוץ לאוטרן התייחס לראשונה לתקרית האנטישמית באימון. סוכנו: "מטומטמים יש בכל מקום". קונץ: "המשטרה מעורבת"

איתי שכטר התעורר לבוקר לא פשוט, 24 שעות לאחר שמספר אוהדים גלוחי ראש הגיעו לאימון קייזרסלאוטרן וקראו נגד החלוץ הישראלי קריאות גזעניות. "שמעתי כמה קריאות מתוך האצטדיון, אבל לא הבנתי מה נאמר. מה שחשוב עבורי זה לחזור לשחק מהר", אמר הבוקר (שלישי) ל'בילד'. סוכנו של שכטר, רונן קצב, הוסיף ואמר לעיתון הגרמני: "מטומטמים יש בכל מקום. לאיתי מאוד נוח והוא מרגיש בטוח בקייזרסלאוטרן".

גם נשיא קייזרסלאוטרן סטפן קונץ נדרש למקרה המכוער, כשאמר: "המשטרה כבר מעורבת. אנחנו בטוחים שנצליח למצוא את האוהדים הללו כמה שיותר מהר ולהבין האם היו קריאות אנטישמיות. המשטרה חוקרת את האירוע".

הבוקר הוציא ארגון האוהדים המוביל של הקבוצה הודעת התנצלות רשמית בפני שכטר והמועדון, ובה נכתב בין היתר: "גוף האוהדים מנתק את עצמו מכל תקריות גזעניות ואנטישמיות שהן. הדברים שנשמעו לא משקפים בשום אופן את בסיס האוהדים של קייזרסלאוטרן".

דיטר גראונן, נשיא הקהילה היהודית בגרמניה, התייחס לפרשה ואמר: "גם כאוהד כדורגל נלהב, אני מזועזע. אנחנו מחויבים לגנות כל מקרה גזענות ואנטישמיות. זו בושה וסקנדל לכל הכדורגל הגרמני. מי שמצדיע במועל יד מקומו בכלא ולא במגרשי הכדורגל ואני מצפה מההתאחדות הגרמנית לגנות בקול רם את האירוע ומקייזרסלאוטרן לפעול נחרצות נגד אותם אוהדים. צריך להעניש מי שסובל כאלה אוהדים".

סגנו של גראונן, מיכל פרידמן, סיכם: "זהו אירוע בלתי-נסלח ולצערי לא מקרה חד-פעמי של גזענות ואנטישמיות בכדורגל הגרמני".

אוהדי קייזרסלאוטרן: "הקריאות לאיתי שכטר לא מייצגות אותנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully