וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקריאות לאיתי שכטר לא מייצגות אותנו"

ארגון אוהדי לאוטרן גינה את התקרית האנטישמית. נשיא הקהילה היהודית: "בושה לכדורגל הגרמני, מצפה מההתאחדות לגנות"

האירוע המכוער בו הושמעו קריאות גזעניות כלפי החלוץ איתי שכטר מצד מספר חוליגנים גלוחי ראש באימון קייזרסלאוטרן מעורר הדים בגרמניה. ארגוני האוהדים של לאוטרן פרסמו גילוי דעת בנושא מאוחר יותר, בו נכתב: "ארגון האוהדים מתנצל בשם כל אוהדי קייזרסלאוטרן על התקרית האנטישמית והגזענית שאירעה באימון הבוקר ביום ראשון האחרון. אנחנו מודיעים באופן הכי נחרץ שהמעשה הזה לא מייצג אף אחד מאוהדי קייזרסלאוטרן. אמנם הרגשות אחרי התוצאות הלא טובות לאחרונה הם קשים, אבל אסור שיגלשו לאלימות או גזענות גם אם הרגשות כל כך חזקים. הפגישה של נציגי האוהדים עם השחקנים והצוות המקצועי אחרי האימון הראה את פרצופם האמיתי של אוהדי לאוטרן, שמודאגים מהמצב של המועדון. ארגון האוהדים מגנה ומרחיק מעליו כל ביטוי גזענות, אלימות ואנטישמיות".

דיטר גראונן, נשיא הקהילה היהודית בגרמניה, התייחס לפרשה ואמר: "גם כאוהד כדורגל נלהב, אני מזועזע. אנחנו מחויבים לגנות כל מקרה גזענות ואנטישמיות. זו בושה וסקנדל לכל הכדורגל הגרמני. מי שמצדיע במועל יד מקומו בכלא ולא במגרשי הכדורגל ואני מצפה מההתאחדות הגרמנית לגנות בקול רם את האירוע ומקייזרסלאוטרן לפעול נחרצות נגד אותם אוהדים. צריך להעניש מי שסובל כאלה אוהדים".

המועדון עצמו הודיע כי הגיש תלונה במשטרה והדובר כריסטיאן גרובר אישר לוואלה! ספורט: "פושע מוכר חדר לאצטדיון וצעק משהו כמו: 'יהודי מלוכלך'. קראנו מיד למשטרה ואנחנו מקווים להביא אותו לדין. מדובר בעבריין שמושעה לכל החיים ממגרשי הכדורגל ואין לו שום קשר למועדון שלנו. אני לא חושב שאיתי שמע את התקרית".

גם יו"ר המועדון סטפן קונץ והמאמן מרקו קורץ גינו בפומבי את התקרית. כזכור, כ-150-200 אוהדים הגיעו לאימון הקבוצה ביום ראשון ומחו נגד יכולת הקבוצה בתבוסה 4:0 בדרבי מול מיינץ. בין המוחים היו מספר חוליגנים גלוחי ראש שהצדיעו במועל יד והשמיעו קריאות גזעניות כלפי שכטר.

קריאות אנטישמיות נגד איתי שכטר באימון קייזרסלאוטרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully