וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדין צוצאליץ': "כולם באירופה יודעים מי זו מכבי חיפה"

2.3.2012 / 17:05

הבלם התראיין לאתר הרשמי ואמר: "אני מרוצה במועדון". עזריאל תורגל בחוד, בוקולי בקישור. נציגי קרקוב צפו בגדיר ופלאח

ויסלה קרקוב הפולנית, בה משחק דודו ביטון, חידשה את המעקב אחרי מוחמד גדיר במשחק הנבחרת האולימפית. כזכור, בחודש יוני פורסם על הכוונה של הפולנים לעקוב אחר השחקן במהלך העונה הנוכחית. גדיר נפצע ומנע מהנציגים להתרשם שוב מיכולתו, אך אלה הבטיחו להגיע בהמשך. הפולנים ערכו מעקב גם אחרי הבלם סארי פלאח. גם נציגי גנט ו-וולפסבורג עקבו אחר השניים. נציגם של השניים הוא סוכן השחקנים דודו דהאן.

גדיר, שנמצא תחת מעקב של הצוות הרפואי, לא יהיה כשיר למשחק ביום ראשון נגד הפועל עכו, ועשוי לשחק מול הפועל תל אביב ביום שני הבא. כזכור, המגן טאלב טואטחה ינותח כבר ביום הראשון הקרוב בבית החולים "העמק" בעפולה לאחר שהצוות הרפואי החליט אתמול כי ינותח בארץ ולא בגרמניה, משום שהדבר יאלץ את השחקן להיכנס לרשימת המתנה, מה שיעכב את חזרתו למגרשים.

במועדון בונים על המגן לקראת העונה הבאה ומעריכים שלאחר הניתוח יחתום על הסיכום לחמש שנים בקבוצה. "השחקן מחזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות, לחוזה חדש אין כל משמעות עבורו משום שבכל מקרה לא מופיע בשניים סעיף יציאה לחו"ל", אמר גורם במכבי חיפה.

בחיפה טוענים כי הסיכום עם טואטחה הוא לחמש שנים, בשכר של 28 אלף שקל נטו לחודש, במקום 19 אלף, כפי שהיה משתכר עד כה. כזכור, לפני כחודשיים אמר טואטחה לחבריו במכבי חיפה כי הוא לא מתכוון לחתום על החוזה בקבוצה והוא מעוניין לצאת בעונה הבאה לאירופה. מאז החוזה לא נחתם, אולם בחיפה מעריכים שעד תום העונה הוא ייחתם.

באימון היום (שישי) תירגל אלישע לוי שני שינויים ביחס למשחק האחרון מול בית"ר ירושלים. חן עזריאל תורגל לבדו בחוד במקום גדיר ואילו דלה ימפולסקי תורגל בהרכב השני, כשמי שקיבל את חולצת ההרכב הראשון במקומו הוא גוסטבו בוקולי, שישחק לצד סיידו יאיא. המשמעות: אייל גולסה ישחק בתפקיד קדמי יותר ואלון תורג'מן כקיצוני שמאלי. אוראל דגני ימשיך לקבל קרדיט בהרכב במקום טואטחה. דניאל צסארץ המאכזב, שכבר התגבר על הפציעה, אמור להיכלל בסגל. במועדון טוענים כי הוא סבל ממתיחה בלבד ולא מפציעה רצינית. הקפטן יניב קטן יחגוג את ההופעה ה-400 שלו במדי הקבוצה. בכך הוא יעבור באופן רשמי את מספר ההופעות של אריק בנאדו (399) ויהפוך לסגן מלך ההופעות בכל הזמנים. אלון חרזי (495) עדיין צועד בראש.

כזכור, בנוסף לקשר אחורי זר וקשר ישראלי בכיר. כזכור, ברשימת המועמדים לעונה הבאה נמצאים כרגע חן עזרא, עומרי בן הרוש וקובי מויאל, שעשוי להגיע אם בית"ר ירושלים תרד ליגה.

מי שהעניק ראיון לאתר הרשמי של הקבוצה הוא אדין צוצאליץ. "אני מאוד שמח, היה ניצחון חשוב מאוד נגד בית"ר", אמר הבלם על המשחק הקודם של הירוקים. "אני חושב ששיחקתי טוב ועד כה אני מאוד מרוצה במועדון. כולם יודעים מי זו מכבי חיפה, גם באירופה. האוהדים תומכים בנו בכל משחק, אני חושב שהם נהדרים. המועדון הזה חייב לשחק כל עונה באירופה, יש לנו עוד 10 משחקים כדי לקחת כמה שיותר נקודות ולסיים בין שלוש הראשונות, או ללכת עד הסוף בגביע".

עוד במכבי חיפה:

השער העצמי של אסף מנדס הסעיר את העולם

טאלב טואטחה ינותח בישראל כבר ביום ראשון

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully