וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור של מכבי חיפה נדחה: תפתח את העונה ללא קהל

1.6.2011 / 21:12

בית הדין עמד על החלטתו, האלופה תארח את המחזור הראשון או השני של 2011/12 ללא אוהדים. מוחמד גדיר הוצע להופנהיים

מכבי חיפה נקנסה הערב (רביעי) ב-10,000 שקל בעקבות התפרצות אוהדים למגרש בגמר גביע המדינה מול הפועל תל אביב. בנוסף, ערערה חיפה לבית הדין העליון על עונש המשחק ללא קהל שספגה וקנס של 20,000 שקלים בפועל בעקבות זריקת החפצים במשחק מול מכבי נתניה. בשורות האלופה קיוו כי בית הדין יאפשר למועדון לרצות את העונש בגביע הטוטו, אך זה את הערעור, והמשמעות היא כי את המחזור הראשון או השני בעונת 2011/12 תיאלץ לארח הקבוצה ללא קהל.

בנושא אחר: חלוץ מכבי חיפה מוחמד גדיר סיפר לחבריו בנבחרת הצעירה כי הוא הוצע לאחרונה למספר קבוצות באירופה, ביניהן הופנהיים הגרמנית ו-ויסלה קרקוב הפולנית. לא ברור האם מדובר בהצעות רציניות, אבל נראה כי השחקן בהחלט נחוש לעזוב. ככל הידוע, גם מספר קבוצות מבלגיה, ביניהן גנט ומכלן, קיבלו קלטות שלו. גדיר לא חזר עם הנבחרת האולימפית לארץ והמריא ישירות לשוויץ, שם מקיימת קבוצת הנוער של מכבי חיפה טורניר ראווה בהשתתפות המועדונים הגדולים באירופה. לאחר שיחזור, צפויה פגישה בין סוכנו דודו דהאן להנהלת הקבוצה. כזכור, מיד בתום העונה פורסם כי השחקן מעוניין לעזוב את מכבי חיפה אם תגיע הצעה מאירופה, אבל בכל מקרה לא יעזוב לקבוצה ישראלית.

השוער הגנאי דניאל אג'יי שהוזכר כמועמד למכבי פתח תקוה הוצע בימים האחרונים גם לחיפה, אך שם טוענים כי הוא לא בין המועמדים המובילים. בחיפה ממשיכים לחפש שוער, כשדלה איינוגבה כבר הוזכר כמועמד. אם חיפה תחתים שוער בכיר, ניר דוידוביץ' יצטרך להתרגל למעמד חדש – שחקן ספסל. אחת האפשרויות שעלתה לאחרונה היא החתמת שוער ישראלי צעיר, שיתפתח לצדו של דוידוביץ'. "הודענו לדוידוביץ' שהוא ממשיך. לכולם ברור שהוא יצטרך להסתגל למעמד החדש שלו אם נחתים שוער בכיר. זאת תהיה החלטה שלו אם לעזוב", אמר לאחרונה גורם במערכת. למרות הפגישה עם עדן בן בסט, השחקן נוטה שלא להיפגש עם ראשי המועדון עד סוף השבוע וממתין להצעה מאירופה. יחד עם זאת, נראה שבחיפה לא יחכו לבן בסט ואם עד סוף השבוע הוא לא יודיע שהוא מעוניין לשחק במכבי חיפה, המועדון יחפש חלוץ אחר.

"ההצעה מקליארי רצינית. יש עוד קבוצות על הפרק ובימים הקרובים נדע בדיוק לאן הרוח נושבת". כך אישר מקורב לחלוץ תומר חמד בעקבות פרסום ההצעה מקליארי, אתמול. יש לציין כי ההצעה היחידה שמלווה בסכומים היא זו ממכלן הבלגית. כזכור, בתקשורת הסקוטית פורסם אתמול (שלישי) כי גלזגו ריינג'רס תשלח נציגים לעקוב אחריו במשחק הנבחרת נגד לטביה.

עדכון ראשון: 11:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully