וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טואטחה לחבריו: "נמאס מהביקורות. בסוף העונה אני עף"

26.12.2011 / 13:05

המגן שטרם חתם על החוזה החדש בשיחה קשה לפני האימון: "יש סיכום ל-5 שנים, שום דבר לא בטוח". מסתמן: פלאח יסופסל

מגן מכבי חיפה והנבחרת, טאלב טואטחה, ערך שיחה קשה עם חבריו במכבי חיפה לפני האימון היום (שני), בה טען כי הוא שוקל לעזוב את ישראל בתום העונה הנוכחית. אחת הסיבות לכך היא גל הביקורות שהופיעו לאחרונה מצד שחקנים בקבוצה וגורמים אחרים במועדון, ביקורות שהתעצמו בימים האחרונים נוכח ההפסד בפתח תקוה. טואטחה אמר לחבריו היום לפני האימון: "יש לי סיכום לחמש שנים עם מכבי, הם קראו לי להיפגש, אבל לא בטוח שאחתום להם. אני ילד בן 19 ותוקפים אותי כבר תקופה ארוכה, כאילו שיש מגנים כל כך גדולים בישראל". המגן הוסיף: "אם המצב יישאר ככה, בסוף העונה אני עף מפה".

שחקן בקבוצה סיפר: "טאלב מתוסכל מהעליהום שנוצר סביבו. הייתי מהמר שהמצב יירגע בקרוב, אבל לפי התגובה שלו אין לדעת". גם בחיפה, אגב, מעריכים שהשחקן יחתום עוד השבוע על חוזה חדש. בימים הקרובים אמורה להיערך פגישה בין חיפה לבין סוכנו, דדה חדד, על מנת לנסות ולחתום באופן רשמי כל החוזה, אך עדיין לא ברור האם טואטחה ינסה לטרפד מהלך כזה. לשחקן, אגב, חוזה לשלוש שנים נוספות בקבוצה.

בניסיון להתאושש מהמשבר המקצועי בקבוצה, שכולל חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, במכבי חיפה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול אשדוד ביום רביעי, שעשוי להחזיר לקבוצה מעט מהכבוד שאבד לה במשחקים האחרונים. שחקן בקבוצה תיאר את האווירה במועדון כשאמר עוד לפני האימון היום: "המאזן שלנו מזכיר מאזן של קבוצת תחתית, לא זכור לי מתי מכבי חיפה הפסידה חמישה מתוך שישה משחקים. אם לא נשפר את משחק ההגנה, נהיה בבעיה. באימון אלישע מדבר על קו הגנה מסוים, ובמשחק אנשים עושים דבר אחר. איך הוא אמר אתמול? יש שחקנים שחסרה להם אינטליגנציה במשחק. אלה דברים שקשה מאוד להסביר".

לאחר הביקורת שהשמיעו שחקנים בנוגע לספסולו של הבלם איציק כהן, ייתכן מאוד שלוי יחליט לתת הזדמנות לבלם ביום רביעי ומי שישלם את המחיר יהיה סארי פלאח. ייתכן ואייל גולסה יידרש להתעסק יותר במשימות הגנתיות, במטרה לעזור לקבוצה להימנע מספיגה. כל שאר ההרכב לא אמור להשתנות. הקשר הניגרי איו סאקה ממשיך להתאמן עם הקבוצה, אבל עדיין אין כל החלטה לגביו.

החלוץ מוחמד גדיר נעדר מהאימון היום באישור, בשל סיבות משפחתיות. כרגע, בני סכנין והפועל עכו הן הקבוצות היחידות שמוכנות להיכנס למשא ומתן מיידי עם חיפה בנוגע לשחקן, אם כי סכנין מעוניינות לשאול את גאדיר בחינם, כשהאלופה תתשתף בשכרו. במצב הזה, חיפה תעדיף להעבירו לעכו, שמאמנה אלי כהן כבר שוחח עם השחקן מספר פעמים בעניין. סוכנו של גדיר, דודו דהאן, יצר לאחרונה קשר עם ארבע קבוצות בבלגיה (ווסטרלו, גנט ומכלן מהליגה הראשונה ושרלרואה מהליגה השניה) ואחת מפולין (ויסלה קרקוב), אבל השחקן לא ממהר לעזוב את ישראל בגלל עניין משפחתי. "כרגע הסיכויים שיעבור לסכנין גבוהים, אבל גם עכו בתמונה. אירופה? יש כמה אופציות, אבל השחקן רוצה להישאר פה בגלל עניינים אישיים".

שחקני ועובדי המועדון שלא מחזיקים בסעיף המקנה להם מענקים במקרה של השתתפות באירופה, לא קיבלו מענקים כאלה גם במשכורת נובמבר. כזכור, הבעלים יעקב שחר הקפיא בשלב זה ההחלטה לגבי מענקים ונראה כי בסופו של דבר לא יתגמל את השחקנים לנוכח הכישלון בשלב הבתים.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully