וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "חסרה לי האינטליגנציה שלכם במשחק"

25.12.2011 / 12:28

אלישע לוי ביקר את שחקני מכבי חיפה. המאמן ממשיך לחפש שחקנים לינואר. בעיה בשחרור יוריצה בוליאט: החוזה הכבד

אחרי הדברים שהשמיע הבוקר (ראשון) יניב קטן ("אנחנו די קורסים, זאת שנה לא קלה בכלל. צריך לסדר את הבעיות שלנו"), מכבי חיפה קיימה הבוקר אימון שחרור והחלה בהכנות לקראת המשחק ברביעי מול אשדוד. בקבוצה ממשיכים לדווח על אווירה רעה מאוד באימון, כשעוד לפניו שוחחו השחקנים על המצב הרעוע של החלק ההגנתי. לוי עצמו שוחח עם שחקניו ואמר להם: "חסרה לי האינטליגנציה שלכם תוך כדי משחק". עידן ורד שנלקח אתמול לשיחה אישית לא נראה כעוס באימון וחבריו סיפרו כי הוקל לו לאחר השיחה שערך עם המאמן.

בנוגע למשחק אתמול אמר המאמן: "אנחנו לוקחים פעם צעד קדימה ופעם אחורה. אין לנו יציבות. הגענו למצבים ולא ניצלנו אותם. פתח תקוה הגיעה לשלושה מצבים והבקיעה שלושה שערים".

כפי שפורסם מיד לאחר ההפסד בדרבי לפני כשבועיים, במועדון שוקלים לשחרר את הבלם יוריצה בוליאט, אלא שאחרי הופעה אתמול נשמעו קולות במועדון לנסות ולהגיע איתו לפשרה כבר עכשיו. מה שמעיד על כך הוא החיפושים בשבועיים האחרונים אחר בלם. שחקן בקבוצה אמר: "חשבנו שבוליאט שחקן וזה עניין של תקופה, אבל הוא לא. איך הוא בסגל של נבחרת קרואטיה? לא יודע, אבל הוא לא מתאים למכבי חיפה". גורם במועדון הסביר את הבעיה בשחרורו: "אם היה לו חוזה לעונה, היה יותר קל להיפרד. הכרטיס שלו נרכש בהרבה כסף, ויש לו חוזה לארבע שנים".

בוליאט נרכש במיליון יורו ומרוויח 250 אלף יורו לעונה, בעסקה שנאמדת בסך הכל בתשעה מיליון שקל. גם אם חיפה תביא בלם, אלישע לוי יעדיף לבחון אותו לפני שיקבל החלטה, ולא להחתים בלם על סמך המלצות.

הקשר איו סאקה ממשיך להיבחן בקבוצה ובעוד מספר ימים תתקבל החלטה לגביו. "עדיין מוקדם לומר האם זה השחקן שאנחנו צריכים או לא, אבל חייבים לחזק את הקבוצה בהגנה", אמר שחקן בקבוצה.

מרלון דה חסוס הפצוע קיבל אישור לא להגיע לאימון. מוחמד גדיר קיבל גם הוא אישור לא להגיע לאימון בגלל סיבות משפחתיות. האימון התקיים בקרית אליעזר לרגל ארוחת גיבוש עם של השחקנים והצוות המקצועי עם ההנהלה וספונסרים.

יניב קטן: "אנחנו קורסים בהגנה"
צפו במכבי חיפה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully