וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "זאת שנה לא קלה. צריך לסדר את הבעיות"

25.12.2011 / 7:00

קפטן מכבי חיפה שנראה שבור בחדר ההלבשה מבין: "אנחנו קורסים". במועדון יבדקו אפשרות לשחרר את בוליאט. אלישע לוי מקבל גיבוי

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אווירה רעה מאוד נרשמה אתמול (שבת) בחדר ההלבשה הירוק לאחר עוד הפסד של מכבי חיפה, 3:1 להפועל פתח תקוה. שחקנים בקבוצה דיווחו על בעיות חמורות, אבל מעבר לכך על חוסר יכולת של הקבוצה להתגבר על המשבר שמלווה אותה בהפוגות מתחילת העונה. כפי שהובהר עוד אתמול, בשלב זה אין לאלישע לוי כוונה להתפטר מהמועדון, שם ממשיכים לתת לו גיבוי. "שחר יעשה שינוי רק אם המצב יהיה קטסטרופלי", אמר גורם במערכת. "מה זה אומר? זה אומר שהקבוצה תקרוס מבחינה מקצועית ותמשיך להפסיד בלי הפסקה. לא רק משבר".

בעקבות הבעיות בהגנה, בחיפה עשויים לשחרר בקרוב את הבלם יוריצה בוליאט, שנראה לא מחובר לקבוצה. שחקן בקבוצה אמר אתמול: "אם הוא עושה טובה שהוא משחק, למה לא לתת לאיציק כהן לשחק? אחרי טעות אחת שלו באירופה כולם נפלו עליו, זר לא צריך לשחק רק בגלל שהוא זר". במועדון מצפים לשיפור גם אצל המגן השמאלי טאלב טואטחה, שהחוזה עימו לחמש שנים ייחתם בכל מקרה, וגם בגזרת עלי עוסמאן, שאתמול ספג הערה מיניב קטן במהלך המשחק ונראה חסר ביטחון.

שחקנים תיארו אתמול כי קטן ואייל גולסה נראו אתמול שבורים בחדר ההלבשה. אחד מהם אמר אתמול: "איך הגענו למצב הזה? שלטנו במחצית הראשונה. אם בשלוש הזדמנויות הם מבקיעים שלוש פעמים, כנראה שצריך לעשות חושבים לגבי מה שקורה בהגנה שלנו. אולי זה חוסר חשק ואולי זה פשוט שחקנים שלא מתאימים לרמה הזו".

קטן נשאל על המשבר ואמר: "אין ספק שהעונה אנחנו רואים את זה בכל משחק. אנחנו די קורסים לצערי מבחינה הגנתית, הגענו למצבים ולא ניצלנו אותם. כדורגל זה משחק אכזרי, אסור לקבוצה כמו שלנו לנו לספוג כאלה שערים. אנחנו משלמים על זה ביוקר השנה. זאת שנה לא קלה בכלל. צריך לסדר את כל הבעיות שלנו, ויש לא מעט. החלק ההגנתי שלנו כקבוצה הוא לא מספיק טוב. אנחנו סופגים המון שערים שדי מוציאים אותנו מהמשחק וקשה לנו לחזור. אנחנו צריכים לנצל מצבים ולהרים את הקבוצה כמה שיותר מהר, כדי לנצח במשחק הבא".

על הקהל אמר הקפטן: "הדבר הכי טוב שקרה לנו במשחק זה הקהל. כואב לי על האוהדים שבאים ורוצים לדחוף את הקבוצה. קשה, לא הולך. דיברנו בחדר ההלבשה על כך שמגיע כל הכבוד לקהל שלנו. נצטרך להוציא את הקבוצה מהבוץ. זה הולך קשה, אבל אנחנו נעשה את זה".

כפי שפורסם אתמול, לאחר המשחק לקח המאמן אלישע לוי את עידן ורד לשיחה אישית. "השיחה נערכה ברוח טובה", אמרו במועדון, "ורד באמת מנסה בכל כוחו להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. אם החילוף היה נכון או לא, את זה לא נוכל לדעת. מה שחשוב הוא ששניהם הבינו שהכל נעשה לטובת הקבוצה". בקבוצה נשמעה ביקורת מסויימת כלפי ההחלטה להישאר סמוך לסיום ללא חלוץ נוסף בסגל. אלישע לוי החליט שבשלב זה עדיף לא לשתף את מוחמד גדיר, שביקש אישור לעזוב.

הקשר איו סאקה שנחת להתרשמות במועדון ימשיך להיבחן גם הבוקר, ובתוך שבוע אלישע לוי יקבל החלטה לגביו. שחקנים דיווחו כי קשר נבחרת ניגריה עשה רושם חיובי בשני האימונים שקיים בסוף השבוע.

מכבי חיפה הפסידה 3:1 להפועל פתח תקוה

אלישע לוי מאמין שמכבי חיפה יכולה להתאושש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully