וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "מתעסק בלהוציא את הקבוצה מהמצב הזה"

24.12.2011 / 19:24

מאמן חיפה הבהיר שהוא לא מתכוון להתפטר אחרי ההפסד, ולקח את עידן ורד לשיחה אישית. לנדאו: "כיף לראות את הקהל"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שהתאוששה בשבוע שעבר עם ניצחון על מכבי נתניה, חזרה הערב (שבת) מכבי חיפה לסורה עם הפסד 3:1 להפועל פתח תקוה באצטדיון המושבה. דומיניק וואסי (37 ו-90) ויניב לוזון (57) היממו את הירוקים, אלון תורג'מן רק צימק (63), והקבוצה של אלישע לוי שוב התרחקה משמעותית מהמוליכות.

אלישע לוי המתוסכל אמר בסיום: "צריך הרבה הרבה כישרון כדי להפסיד משחק כזה. שלוש פעמים הם הגיעו לשער ועשו שלושה גולים. אנחנו הגענו לאינספור הזדמנויות, אבל לא קיבלנו החלטות טובות. הפועל פתח תקוה לחמו, ושם המשחק היה ניצול מצבים. אם זה היה קורה פעם אחת הייתי מדבר על מזל. אני חושב שאנחנו מאבדים ריכוז. כשיגיע הזמן נשב, נחשוב ונראה אם אנחנו רוצים לעשות שינוי כזה או אחר. יש זמן בינואר. כבר אמרו יותר מדי פעמים ואני חושב שלא ריאלי לדבר על אליפות. צריך לבוא ולנצח. ראינו היום את הקבוצה משחקת עם ביטחון, אבל צריך לנצל את ההזדמנויות. אני לא חושב שצריך לדבר עם השחקנים, צריך לתת להם להירגע ואני אדבר איתם מחר".

בסיום המשחק שרר שקט מוחלט בחדר ההלבשה של חיפה. מי שנראים מאוכזבים מאוד מהמצב הם אייל גולסה ויניב קטן, השניים שאמורים להנהיג את הקבוצה, שלא עומדת בציפיות בינתיים. אלישע לוי אמר שאין לו כוונה להתפטר והוסיף: "כל מה משעסיק אותי הוא איך להוציא את הקבוצה מהמצב אליו נקלעה".

שחקן בחיפה אמר: "אני לא מבין איך הגענו למצב הזה, שלטנו כל המחצית הראשונה. אם בשלוש הזדמנויות הם מבקיעים שלוש פעמים, כנראה שצריך לעשות חושבים לגבי מה שקורה בהגנה שלנו. אולי זה חוסר חשק ואולי זה פשוט שחקנים שלא מתאימים לרמה הזו".

בסיום לקח המאמן את עידן ורד לשיחה אישית וזאת ככל הנראה על רקע החלפתו של השחקן במחצית. המאמן הסביר לשחקן שהחילוף נבע מאילוצים טקטיים. גורם בקבוצה אמר: "הקבוצה במצב לא טוב ואנחנו חייבים לצאת ממנו. כבר אמרנו לא פעם שצריך קודם לשקם את הקבוצה ואחר כך לדבר על מטרות. השיחה בין אלישע לורד? זו הייתה שיחה חיובית".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

לנדאו: "תענוג לראות את וואסי משתלב"

בצד המנצח היה גילי לנדאו שאמר: "אנחנו מסתובבים כבר הרבה זמן ולא היתה לנו תחושה ביתית למרות שהקהל תמיד ניסה לתת לנו אותה. הגענו עם עיתוי בעייתי למשחק הזה, אבל מאמנים עובדים על תחושות בטן. לא המצאתי כלום. כמו שניצחנו יכולנו גם להפסיד את המשחק, ושיחקנו מאוד ממושמע. מבחינתנו הבנו שניצחון בבית הוא חשוב, כי אנחנו רוצים להפוך את הבית למבצר. היה כיף לראות את הקהל שלנו מצטרף, וזה ראוי להערכה שהשחקנים לא מאבדים את הרצון ואת האמונה".

על השתלבותו של וואסי אמר לנדאו: "הבנו שנקודת התורפה שלנו היא ביכולת הסיום שלנו, מכבי פתח תקווה לא לקחה את וואסי ואמרו לי בוא תראה אותו. אחרי האימון הראשון החתמתי אותו, וזה תענוג לראות איך הוא משתלב ואיך הוא משחק".

וואסי עצמו אמר בסיום: "אני שמח מאוד עבור הקבוצה, המאמן והצוות כי אנחנו עובדים קשה שלושה שבועות".

בסיום המשחק חיכו שחקני הפועל פתח תקוה למאמן גילי לנדאו בחדר ההלבשה, וקפצו עליו כשנכנס. בתגובה, לנדאו שר לשחקנים שירי חנוכה. עוד לפני המשחק נכנס המנכ"ל אפי צפריר לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "תנו לנו סיבה ללכת לבית המשפט מחוייכים ולקבל צ'אנס מהדיינים". גם גל חצור שוחח עם השחקנים ואמר: "אנחנו עומדים בפני יום חשוב, אנחנו צריכים שתתנו לנו סיבה להראות לבית המשפט שהפועל פתח תקוה חיה ונושמת".

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully