וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל פתח תקוה ניצחה 1:3 את מכבי חיפה

הירוקים בנו על רצף ניצחונות, אבל נראו רע מאוד באצטדיון המושבה, בו המקומיים חגגו בכורה עם צמד של דומיניק וואסי

הפועל פתח תקוה ניצחה הערב (שבת) 1:3 את מכבי חיפה במשחקה הראשון באצטדיון המושבה החדש במלאבס. מכבי חיפה לא הצליחה לחבר שני ניצחונות בפעם השניה העונה, ושוב נראתה רע ורחוק ממה שצריכה להיראות קבוצה שרוצה אליפות. הפועל פתח תקוה לעומתה, השיגה ניצחון שלישי העונה שהעלה את מאזנה ל-7 נקודות. כעת ימשיכו במועדון לנסות ולערער על עונש הפחתת הנקודות מתחילת העונה, במטרה לעלות מעל לקו האדום.

דומיניק וואסי שחקן הפועל פתח תקוה חוגג עם יניב לוזון. קובי אליהו
3 סיבות נהדרות לשמוח בטבילת האש באצטדיון החדש. יניב לוזון ודומיניק וואסי/קובי אליהו

כנראה שגם האופטימיים יותר בהפועל פתח תקוה לא חלמו על כזאת חגיגה במשחקה הראשון של הקבוצה באצטדיון המושבה. דווקא כשבמועדון ממלאבס עוסקים בניסיון להחזיר את הנקודות שהורדו להם בתחילת העונה, השחקנים וגם האוהדים הוכיחו שמדובר בקבוצה שמקומה הוא בהחלט בליגת העל. מכבי חיפה הייתה רחוקה מלהבריק הערב, ועדיין, הפועל פתח תקוה עשתה את כל מה שצריך במסגרת הכלים שעמדו לרשותה בדרך לניצחון גדול על קבוצה בסדר גודל ענק.

החלוץ הקמרוני דומיניק וואסי, שזה היה בסך הכל משחקו החמישי בהפועל פתח תקוה, היה הכוכב הגדול של המשחק עם צמד שהוכיח שמדובר בהחתמה ראויה. יניב לוזון השלים את מכסת הכובשים של הפועל פתח תקוה, ואל שני שחקני ההתקפה שנהנו מיום טוב הצטרף השוער אוסטין אג'ידה והבלם פביאן סטולר שלצד טעות חמורה סיפק גם הצלה גדולה שעשתה הרבה הבדל במשחק הזה.

מהצד השני, חילוף כפול של אלישע לוי במחצית החזיר את מכבי חיפה למשחק עם שער של אלון תורג'מן מבישול של דלה ימפולסקי. הבעיה הגדולה של אלישע לוי הייתה יכולת ההבקעה של ויאם עמאשה. בסופו של דבר, כשמלך השערים של הקבוצה סובל מסדרת החמצות ענקיות, ההתקפה של הירוקים נראית חסרת אונים במשך 90 דקות, ונראה היה שגם 20 דקות נוספות לא ממש היו עוזרות להם להוציא נקודה במשחק הזה.

מהלך המשחק

דקה 6 - אייל גולסה פרץ קדימה ושחרר בעיטה מ-20 מטרים, אוסטין אג'ידה הדף לכיוונו של עידן ורד, שנגח חלש לידיים של שוער הפועל פתח תקוה.

דקה 15 - גוסטבו בוקולי השתלט על כדור מול השער, הצליח להטעות שחקן הגנה ובעט מ-20 מטרים, הכדור עבר ליד הקורה בדרך החוצה.

דקה 16 - יניב קטן הרים כדור חופשי מצד ימין לכיוונו של סארי פלאח, שנגח מקרוב מאוד לידיים של אג'ידה.

דקה 24 - עידן ורד הכניס כדור נהדר לויאם עמאשה, שבעט מ-14 מטרים מעל למשקוף.

דקה 27 - הזדמנות טובה לפתח תקוה. יניב לוזון הרים כדור לתוך הרחבה, טואטחה לא הצליח להשתלט עליו ומי שהגיע למצב נהדר היה דומיניק וואסי, שהחמיץ מקרוב בשלומיאליות.

דקה 37 - שער! גיא צרפתי שלח כדור עומק נהדר אלכסונית לכיוונו של דומיניק וואסי, שלא נסגר על ידי הגנת מכבי חיפה ופרץ לרחבה כדי לכבוש מול שראנוב. 0:1 להפועל פתח תקוה.

דקה 48 - הגנת פתח תקוה איבדה כדור עליו השתלט אלון תורג'מן, שהמשיך במסירה לויאם עמאשה. החלוץ של מכבי חיפה החמיץ מקרוב מול אג'ידה.

דקה 51 - עוד הזדמנות גדולה לירוקים. טעות חמורה של סטולר איפשרה לויאם עמאשה לבעוט בחופשיות מהרחבה. הכדור עבר את השוער, אבל סטולר עצמו הציל מקו השער.

דקה 57 - שער! המהלך התחיל אצל גיא צרפתי שהכניס מסירת עומק גדולה לאנטבי. זה הבגיה מצד שמאל של הרחבה, והכדור עבר דרך הראש של וואסי ליניב לוזון, שהפציץ מצד ימין של הרחבה פנימה. 0:2 להפועל פתח תקוה.

דקה 63 - שער! יניב קטן הכניס כדור לרחבה, וימפולסקי השאיר אותו במסירה קטנה לאלון תורג'מן, שהפציץ מ-12 מטרים פנימה. 1:2 להפועל פתח תקוה.

דקה 76 - אייל גולסה קיבל מסירה על קו הרחבה ושחרר כדור עצמתי, אבל אג'ידה היה במקום ועצר.

דקה 85 - טאלב טואטחה הכניס כדור לרחבה, תמיר כהן בעט מ-11 מטרים מחוץ למסגרת.

דקה 90 - שער! סיידו יאיא איבד כדור לאייל שן, שפרץ לאורך כ-30 מטרים ושלח שמאלה לדומיניק וואסי, שהמשיך לנוע בחופשיות וכבש מקרוב. 1:3 להפועל פתח תקוה.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, דניאל אדו, פביאן סטולר, יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, גיא צרפתי (נאטור מוחמד, 78), אור פישביין (אסף בן מוחא, 67), ארמון בן נעים (אייל שן, 53), דומיניק וואסי.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, עלי עוסמאן, יוריצה בוליאט, סארי פלאח (תמיר כהן, 80), טאלב טואטחה, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי (דלה ימפולסקי, 46), אייל גולסה, יניב קטן, עידן ורד (אלון תורג'מן, 46), ויאם עמאשה.


הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully