וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טואטחה ינותח בישראל כבר ביום ראשון

1.3.2012 / 12:59

ההחלטה נובעת מכך שניתוח בגרמניה היה מעכב את חזרתו. גדיר לא ישחק מול עכו, מויאל עשוי להצטרף אם בית"ר תרד

מגן מכבי חיפה טאלב טואטחה ינותח כבר ביום ראשון הקרוב בבית החולים "עמק" בעפולה, ולא אצל רופא מומחה בגרמניה, כפי שדרש תחילה. בצוות הרפואי של מכבי חיפה החליטו כי השחקן יכול לעבור ניתוח בקע גם בארץ, מה גם שניתוח בגרמניה מאלץ את השחקן להיכנס לרשימת המתנה, דבר שיעכב את חזרתו למגרשים. גורם במכבי חיפה אמר הבוקר (חמישי): "זאת ההחלטה הטובה ביותר עבור שני הצדדים".

שחקן נוסף שיחמיץ את המשחק ביום ראשון הוא עידן ורד, שנמצא במעקב של הצוות הרפואי. גם החלוץ מוחמד גדיר לא ישחק, לאחר שאתמול, במהלך המשחק של הנבחרת הצעירה מול אוקראינה, הוא נטש את המגרש אחרי תשע דקות בלבד. בבדיקה שנערכה לו הבוקר התברר כי הוא סובל ממתיחה חזקה בשריר המפשעה. בחיפה יעשו ניסיון להכשיר את גדיר למשחק מול הפועל תל אביב.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חיפה החלה לחפש קשר אחורי זר לעונה הבאה והיא נוטה לוותר על הקשר האחורי שלה מגאנה, סיידו יאיא. במועדון רוצים לצרף גם קשר ישראלי. אם בית"ר ירושלים תרד ללאומית או תתקשה לפתוח את העונה הבאה, קובי מויאל הוא אחד השחקנים שהיא מתכוונת לפנות אליו. בחיפה מבהירים כי בשלב זה אנדריי פיליאבסקי לא למכירה, אלא אם כן תגיע הצעה שיהיה קשה לסרב לה והיא תאלץ למכור אותו כבר עכשיו. כזכור, נציג של קבוצה מהליגה הרוסית הראשונה התעניין לגביו, אך טען כי חיפה דורשת סכומים גבוהים עבור הבלם, שזכה למעקב של נבחרת אוקראינה במשחק ביום ראשון.

השער העצמי שהבקיע אתמול אסף מנדס בתבוסה לדינמו קייב במשחק אימון (5:0) הפך למתוקשר מאוד באתרי השיתוף. כזכור, מנדס ביצע בעיטת שוער, אך הרוח החזקה שנשבה גרמה לכדור לשנות כיוון ולחדור לשער. "מנדס חתום על אחד השערים העצמיים המדהימים שנראו", נכתב באתר ספרדי. בחלק מהאתרים תהו האם מנדס אחראי לשער העצמי שספג. "זה היה אחד השערים העצמיים המוזרים שראיתי", אמר הבוקר אחד משחקני מכבי חיפה והשלים בציניות. "למי שייך השער הזה? אולי לרוח".

צפו בשער העצמי האומלל של מנדס

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully