וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: צפו בשער העצמי האומלל של מנדס

29.2.2012 / 12:00

שוער הקבוצה הוציא בעיטה נגד דינמו קייב, אבל בסיוע הרוח החזקה הכדור חדר פנימה. טואטחה ינותח, ייעדר שישה שבועות

ספורט 5

הוידאו באדיבות ערוץ הספורט

מגן מכבי חיפה טאלב טואטחה, שעבר אתמול (שלישי) בדיקת MRI, קיבל היום את תוצאות הבדיקה, שאישרו שהוא זקוק לניתוח. המשמעות היא שהמגן, שפנה בשבוע שעבר למכבי חיפה וביקש לעבור ניתוח בקע מיידי בגרמניה, יאושר לעבור את הניתוח כבר עכשיו. הוא צפוי להיעדר כשישה שבועות מהמגרשים, אולי אפילו תקופה ארוכה יותר.

כזכור, רק לאחרונה אמר המגן לחבריו: "אני רוצה לשחק, אבל לא אסכן את הקריירה שלי". במועדון הודיעו כי עליו להיבדק ובהתאם לכך יוחלט האם לאשר את הבקשה שלו. הצוות הרפואי והשחקן יקבעו יחד היכן ינותח. טואטחה מתעקש לעבור את הניתוח בגרמניה אצל רופא מומחה שניתח בעבר את ניר דוידוביץ'.

ערב משחקה של נבחרת ישראל מול אוקראינה, מכבי חיפה הובסה הבוקר 5:0 לדינמו קייב במשחק אימון שנערך בכפר גלים. הרוח החזקה השפיעה מאוד על המשחק שנפתח באיחור בשל מזג האוויר, ואף הופסק מיד עם פתיחתו בשל העובדה שהשער היריבה עף ברוח. אצל סגנית אלופת אוקראינה הבהירו ששחקני הנבחרת לא ישותפו והם הגיעו עם 12 שחקנים בלבד. עידן ורד עדיין לא מסוגל לרוץ ולכן לא נטל חלק במשחק. הקשר לא ישחק כנראה נגד הפועל עכו לאחר שהצטווה אתמול לנוח מספר ימים ורק שינוי מפתיע במצבו בסוף השבוע יחזיר אותו לסגל. גם ארבעת שחקני הנבחרת האולימפית – סארי פלאח, אייל גולסה, אלון תורג'מן ומוחמד גדיר, לא נטלו חלק.

עוד לפני המשחק הוחלט שניר דוידוביץ' לא יפתח בשער ואילו בויאן שראנוב פצוע ולא נכלל בסגל. הרכש הקרואטי, דניאל צסארץ, פתח אף הוא בהרכב. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון של שלושה שערים לאוקראינים, כולל שער עצמי של השוער אסף מנדס, שבעט כדור שוער שעשה דרכו חזרה לרשת בעזרת הרוח. גם השער הרביעי, אגב, הובקע לאחר שמנדס לא הצליח להשתלט על כדור שנכנס לרשת בעזרת הרוח. השער האחרון במשחק הובקע כעשר דקות לאחר פתיחת המחצית השניה.

ההרכב שפתח: אסף מנדס; אייל משומר, אדין צוצאליץ', איציק כהן, אוראל דגני; יא יא סיידו, ערן רוזנבאום, גוסטבו בוקולי, חן עזריאל; ויאם עמאשה, דניאל צסארץ. במשחק שותפו גם דלה ימפולסקי ועלי עוסמאן ומספר שחקנים מהנוער.

חיפה החלה היום במכירת כרטיסים לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. המחירים: כרטיס ליציעים 2-4 יעלה 125 שקל, כרטיס ליציע 9 יעלה 40 שקל. המחיר ליציעים 5/1/5א'/13/14 הוא 85 שקל לבוגר ו-45 לשאר הסקטורים.

טואטחה כבר הודיע לחיפה: דורש לעבור ניתוח בקע מיידי בגרמניה

נציג רוסי התעניין ברכישת אנדריי פיליאבסקי

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully