וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טואטחה שוקל לעבור ניתוח בקע מיידי בגרמניה

23.2.2012 / 10:02

מגן מכבי חיפה עשוי לעבור ניתוח אצל הרופא המומחה שטיפל בדוידוביץ'. במועדון אישרו את הידיעה: "יעבור בדיקה עוד הערב"

מגן מכבי חיפה, טאלב טואטחה, שוקל לעבור ניתוח בקע באופן מיידי, ולא להמתין לסוף העונה. ככל הידוע, אחת האפשרויות שעלתה לאחרונה במועדון היא שהמגן יעבור ניתוח כבר עכשיו בגרמניה אצל רופא מומחה שטיפל בעבר גם בניר דוידוביץ' ובאייל גולסה. במקרה כזה, טואטחה ייעדר מספר שבועות מהמגרשים ויחזור לקראת תום העונה. מאוחר יותר אישרו בחיפה את הידיעה. "טואטחה צפוי לעבור עוד הערב בדיקה רפואית", אמרו במועדון.

בניגוד לשחקני הנבחרת הצעירה אלון תורג'מן וסארי פלאח, טואטחה וגולסה לא התאמנו היום בגלל פציעות. ההערכה היא שגולסה יהיה כשיר למשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים. אם טואטחה אכן לא ישחק, אוראל דגני עשוי להחליפו. גם ויאם עמאשה לא התאמן היום, אבל בשל סיבות אישיות. בכל מקרה עמאשה שחזר מפציעה לא היה מיועד לפתוח.

עדיין לא ברור האם ניר דוידוביץ' שחזר להתאמן יפתח בהרכב, או שאלישע לוי יעדיף את בויאן שראנוב בין הקורות. דניאל צסארץ לא צפוי לפתוח בהרכב גם אם יחלים. ויאם עמאשה ממשיך להתאמן בהדרגה. יניב קטן ישווה במשחק הזה את שיא ההופעות של אריק בנאדו (399) ויהפוך רשמית לסגן מלך ההופעות בכל הזמנים, אחרי אלון חרזי (495), שיא שספק גדול מאוד אם יוכל לשבור עד הפרישה.

"משחק מול בית"ר ירושלים הוא תמיד מעניין ומסקרן. אנחנו, כמו בית"ר, חייבים את הנקודות. המטרה שלנו היא לטפס כמה שיותר גבוה במטרה להילחם על כרטיס לאירופה. צפוי משחק מעניין ואני קורא לקהל שלנו לבוא ולדחוף אותנו", אמר היום (חמישי) הקשר אייל גולסה לקראת המשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים בקריית אליעזר. אייל משומר חזר להתאמן כבר אתמול וצפוי להיות כשיר למשחק.

באתר הבית של המועדון מוזכר "הישג" מעונת 1970/71, אז רשמה הקבוצה 15 משחקי חוץ רצופים ללא ניצחון, שמונה מתוכם הפסדים, וזאת לאחר עונה בה התמודדה חיפה על תואר האליפות עד השלבים המתקדמים שלה. שחקן בקבוצה התבקש להתייחס לנתון הזה לפני האימון, וזאת לאור העובדה שחיפה רשמה כבר שלושה חודשים וששה משחקים ללא ניצחון חוץ. "אין לי ספק שהשיא הזה לא יישבר העונה", אמר, "ניצחון על בית"ר ירושלים יחזיר לשחקנים כאן את הביטחון לקראת המשחק בעכו. הפער מהמקום הרביעי הוא משחק וחצי (חמש נקודות, א"י), ואם סכנין לא תנצח את הפועל חיפה, תהיה לנו הזדמנות לצמצם אותו".

למשחק ביום ראשון צפויים להגיע נציגים של נבחרת אוקראינה כדי לעקוב אחר אנדריי פיליאבסקי, שמועמד לחזור לכרמל בעונה הבאה. ביום רביעי (11:00, כפר גלים) תארח הקבוצה את דינמו קייב למשחק אימון.

"כעס על גוטמן? הוא הזמין 3 שחקנים שלנו"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully