וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "כעס על גוטמן? הוא הזמין 3 שחקנים שלנו"

23.2.2012 / 10:37

במכבי חיפה הגיבו על פרסום סגל הנבחרת: "קינן, חמד ורפאלוב גדלו כאן". מקורב לויאם עמאשה: "לויאם חשוב לחזור לשחק"

"כעס על גוטמן? מה פתאום, איך אפשר לכעוס שהוא הזמין שלושה שחקנים שלנו לסגל?", כך הגיבו אמש (רביעי) במכבי חיפה בנוגע לפרסום סגל הנבחרת, שלא כלל אף נציג מהאלופה. במועדון הבהירו אתמול כי אין להם ביקורת בנוגע לפרסום הסגל של אלי גוטמן. "שבעה שחקנים ששיחקו בקבוצת הנוער של מכבי חיפה זומנו לשתי הנבחרות", אמרו אתמול במועדון, "גדיר, גולסה, פלאח, טואטחה (זומנו לצעירה, א"י), קינן, רפאלוב וחמד הם עדיין חלק מאיתנו". גולסה, כזכור, גדל בבית"ר טוברוק אך בהמשך עבר לקבוצת הנוער של הירוקים. גם אלון תורג'מן, שגדל בטוברוק, זומן לנבחרת הצעירה.

יחד עם זאת, בחיפה ציפו שגוטמן יזמן לפחות שחקן אחד, אייל משומר, אבל נראה כי היכולת של יובל שפונגין באומוניה ניקוסיה והעובדה שאלעד גבאי רושם עונה חלומית בעירוני קרית שמונה הכריעה. בנבחרת אמרו אתמול כי מתבצע מעקב אחר משומר, וייתכן שיזומן בהמשך.

במועדון טענו אתמול כי הסקאוט אלון חרזי הגיע למשחק בין הפועל עכו לבני סכנין כדי לחדש את המעקב אחר החלוץ סינטאיהו סלליך, ולא כדי לעקוב אחר חלוצים אחרים. היכולת של חלוץ עכו סטפן שצ'פוביץ' בהחלט מרשים את האלופה, אך לא נעשתה כל פניה לקלאב ברוז' המחזיקה בכרטיסו. במועדון הביעו אופטימיות לגבי עסקת העברתו של חן עזרא. גם עומרי בן הרוש נמצא בתוכניות.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, נציגי ורדר ברמן הגיעו לעקוב אחר ויאם עמאשה במשחק מול שאלקה ב-14 בדצמבר. יחד עם זאת, בסביבתו של השחקן, שם ממתינים להגעה מחודשת של הסקאוטים לקרית אליעזר, אמרו אתמול: "ברמן הבטיחו שיגיעו שוב לעקוב אחריו, אבל הפציעה קטעה את זה. בשלב הזה, לויאם חשוב לחזור לשחק".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully