וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: נציג רוסי התעניין ברכישת אנדריי פיליאבסקי

28.2.2012 / 9:18

שחר דרש סכומים גבוהים, אנדריי באל שנכח בקריית אליעזר: "יגיע לרמות הגבוהות". היום: בדיקה מכרעת לטואטחה

נציג של אחד המועדונים בליגה הרוסית הראשונה התעניין בימים האחרונים באפשרות לרכוש את אנדריי פיליאבסקי ממכבי חיפה, שדרשה סכומים גבוהים עבור הבלם, המוערכים ביותר ממיליון וחצי יורו. מועד ההעברות ברוסיה מאפשר להחתים שחקנים בתקופה הזאת. שלשום הגיע עוזר מאמן חיפה לשעבר ועוזר מאמן נבחרת אוקראינה בהווה, אנדריי באל, למשחק בקריית אליעזר. באל הגיע כדי לעקוב אחר פיליאבסקי והעביר את רשמיו למאמן אולג בלוחין. "לפיליאבסקי היה משחק טוב אתמול, הוא מתאים לרמות גבוהות יותר", אמר באל לוואלה! ספורט. אם חיפה תקבל הצעה גבוהה יתר עבור פיליאבסקי, היא תוכל למכור אותו כבר עכשיו. הנטיה בשלב זה היא להחזיר את הבלם בעונה הבאה אם לא תתקבל הצעה בסגל גודל כזה.

גורם במכבי חיפה התייחס לפרסום לפיו הקבוצה עשויה לשחרר את סיידו יאיא בתום העונה. "נכון שאנחנו מנהלים מעקב אחר שחקנים, אבל שום החלטה לא תתקבל לפני שהעונה תסתיים", אמר. "ליאיא יש ירידות ועליות ביכולת. בסוף העונה נחליט לגביו". למרות הדברים הללו, נראה כי רק שיפור עצום ביכולת של הגנאי תשנה את ההחלטה. דניאל צסארץ צפוי לעזוב בלי קשר לפציעה.

בחיפה מעריכים שיוכלו למכור לפחות שני שחקנים בקיץ. למוחמד גדיר, שבשבוע שעבר הגיעו סוכנים שנמצאים בקשר הדוק עם טולוז ובוכום לעקוב אחריו, עדיין אין הצעה רשמית אך חיפה לא תעמוד בדרכו אם תגיע הצעה כזאת. אלון תורג'מן שמרשים מאוד במשחקים האחרונים צפוי להישאר וישתלב ברוטציה. במועדון סבורים שטאלב טואטחה יחתום על החוזה לאחר התערבות הנשיא יעקב שחר, אך בינתיים לא לחוצים לחתום על ההסכם לחמש שנים כבר עכשיו, משום שהשחקן חתום לשלוש שנים נוספות. במועדון מקווים שבדיקת ה-MRI תוכיח שהשחקן לא סובל מבקע, אך על פי ההערכה הראשונית הסיכויים לכך נמוכים. טואטחה מעדיף לעבור ניתוח אצל רופא מומחה בגרמניה שניתח את ניר דוידוביץ', אך ייתכן ובמועדון יעדיפו שינותח בישראל.

במקביל החלה מכירת הכרטיסים לקראת המשחק מול עכו. המחירים: כרטיס נוער/חייל יעלה 44 שקל, מבוגר ישלם 88 שקל.

האם אנדריי פיליאבסקי הוא התשובה לבעיות של מכבי חיפה?

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully