וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי נבחרת אוקראינה מגיעים לעקוב אחר פיליאבסקי

21.2.2012 / 12:13

אנדריי באל שוחח עם מקורביו בחיפה, צפוי להגיע למשחק מול בית"ר. טואטחה ינסה לצאת לגרמניה בקיץ, יאיא עשוי לעזוב

עוזר מאמן מכבי חיפה לשעבר, אנדריי באל, הודיע למקורביו במועדון כי נציגים מטעם הנבחרת יגיעו ביום ראשון הקרוב למשחק בקריית אליעזר מול בית"ר ירושלים על מנת לצפות בבלם אנדריי פיליאבסקי. ככל הנראה, באל יגיע למשחק מלווה במאמן הנבחרת האוקראינית, אולג בלוחין, שקיבל המלצות חמות על השחקן. בחיפה שמחים מאוד בעקבות המעקב אחר השחקן, משום שזימון יכול להאמיר את מחירו.

כפי שפורסם בחודש יולי, באל יצר קשר עם נציגי השחקן, בוריס נורמן, והודיעו כי הם החליטו לעקוב אחר הבלם. תקופה קצרה אחר כך פיליאבסקי נפצע, עבר לבית"ר ירושלים וישוב לחיפה בתום העונה. שחקן אחר שלא ברור האם ימשיך בעונה הבאה הוא סיידו יאיא. בימים האחרונים קיבלו סוכני שחקנים מסרים מהאלופה כי היא מחפשת קשר אחורי זר לעונה הבאה. כרגע לא ברור האם חיפה תנסה להפסיק את ההתקשרות עם תמיר כהן, שיחזור רק לקראת תום העונה. הסיבה לכך היא החוזה הארוך ושכרו במועדון (כ-300 אלף יורו לעונה), עליו הוא לא מתכוון לוותר בקלות.

הביקור מטעם נציגים מצרפת וגרמניה בקריית אליעזר יצר בקרב השחקנים תחושה שחלק יצא בעונה הבאה לאירופה, למרות שהקבוצה לא נאבקת העונה על האליפות. טאלב טואטחה, מוחמד גדיר, אייל גולסה (עדיין משרת בצה"ל), עידן ורד וסארי פלאח הם חלק מהשמות שהוזכרו כמועמדים לעזוב.

כפי שפורסם אתמול, נציגי מספר מועדונים מגרמניה וצרפת (בוכום, האנובר טולוז ונירנברג) כבר צפו במספר שחקנים אך טרם נעשתה פנייה רשמית למכבי חיפה לגבי אחד מהם. ככל הידוע, הנציג הגרמני התרשם מטואטחה ולמרות שיצא במחצית ייתכן שיגיע לראותו שוב. טואטחה מכוון לצאת לגרמניה בקיץ הקרוב, למרות שככל הידוע לאחרונה הוצע השחקן למספר קבוצות בצרפת, שאחת מהן היא ניס.

חמישה שחקנים נעדרו היום מהאימון, בשל הצטרפותם למחנה הנבחרת האולימפית שתשחק ביום רביעי הבא מול אוקראינה. החמישה הם אייל גולסה, מוחמד גדיר, טאלב טואטחה, אלון תורג'מן וסארי פלאח. מחר יסתיים המחנה והשחקנים יחזרו להתאמן עם חיפה לקראת המשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים.

לגבי טואטחה, שסיכם לחמש עונות בקבוצה, בקרב מאוד אמורה להיערך שיחה שבה יהיה מעורב הנשיא יעקב שחר. השחקן רוצה לקבל הבטחה שיוכל לצאת לאירופה מבלי להיתקל בקשיים. בחיפה מעריכים שבתוך שבועיים השחקן יחתום על החוזה החדש.

ויאם עמאשה חזר היום לאימונים מלאים, לראשונה מאז הפציעה שלו. השחקן לא יהיה בסגל למשחק מול בית"ר, אבל בחיפה מדווחים על התקדמות בהחלמה שלו. גם ניר דוידוביץ' צפוי להיות כשיר למשחק.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully