וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: אנגלידיס יצא לקדם צירוף מנהל ספורטיבי זר

14.2.2012 / 13:00

המטרה: למנות מנהל שיבחר בעצמו את המאמן. הקבוצה הפסידה 2:1 להפועל רעננה במשחק אימון, ריף פרץ שותף

אחרי שאיבדה תקווה בנוגע לעונה הנוכחית, מכבי תל אביב מעלה הילוך בהכנותיה לקראת העונה הבאה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, בקבוצה מעוניינים לצרף מנהל ספורטיבי זר, ונציג הבעלים ג'ק אנגלידיס יבחר מבין מספר מועמדים שהומלצו בפניו.

כאמור, הבעלים מיטש גולדהאר קיבל כבר מזמן החלטה סופית על כך שהמנהל הספורטיבי יהיה זר, וכעת במועדון מנסים לקדם את הסוגיה. על הפרק נמצאים שניים-שלושה מועמדים סופיים לתפקיד.

אנגלידיס המריא היום (שלישי) לחו"ל, ככל הנראה להולנד וגרמניה, על מנת לקדם את הליך המשא ומתן עם אחד המועמדים. ייתכן שהנסיעה נועדה בכדי להיפגש באופן אישי עם אחד המועמדים.

הנחת העבודה במועדון מדברת על כך שקודם ימונה מנהל ספורטיבי זר, ואז יוחלט יחד עמו על זהות המאמן הבא שיגיע לקבוצה. שמו של דרור קשטן הוזכר מספר פעמים לעונה הבאה, אך במכבי מעדיפים שגם המנהל הספורטיבי וגם המאמן יהיו זרים. המודל האידיאלי מבחינת גולדהאר ואנגלידיס הוא מנהל ומאמן מאותה מדינה, שיוכלו לעבוד בשיתוף פעולה ולא יחששו אחד מהשני.

בתוך כך, הפסידה הערב הקבוצה 2:1 להפועל רעננה במשחק אימון. ריף פרץ לקח חלק במשחק לראשונה מאז הפציעה הקשה בברכו, אותה ספג בקיץ. את השער המצמק לצהובים הבקיע שחקן קבוצת הנוער, בן בן-יאיר.

עוד במכבי תל אביב:

כבר בדצמבר פרסמנו: "מכבי ת"א הולכת על מנהל זר"

פרשת מדוניאנין מוכיחה שראשי הקבוצה אטומים לרחשי הקהל

הגישה של מיטש גולדהאר בניהול מכבי תל אביב אינה נכונה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully