וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "ג'ון טרי? זה רק תירוץ להעיף את קאפלו"

דייגו מראדונה שוב טוען לקונספירציה אנגלית: "הם רק ניצלו את הפרשה הזו". "סאן" טוען: קאפלו יחליף את וילאש בואש בצ'לסי

פרשת פאביו קאפלו-ג'ון טרי ממשיכה להסעיר את הכדורגל האנגלי, אחרי ההתפטרות של האיטלקי מנבחרת אנגליה. התייחסות מעניינת נרשמה מכיוונו של דייגו מראדונה, שהוא "חובב אנגלים" ידוע. "ההתאחדות האנגלית רק השתמשה בג'ון טרי כתירוץ להיפטר מקאפלו", אמר מראדונה, מאמן אל וואסל, "הם לא היו מרוצים ממנו ומהיכולת של הנבחרת, אז הם ניצלו את ההזדמנות המושלמת הזאת כדי לגרום לו לעזוב".

בינתיים נמשכות הספקולציות לגבי זהות המאמן ביורו, שייפתח עוד ארבעה חודשים. אומנם סטיוארט פירס מונה למאמן הזמני (והוא ינהל את המשחק הקרוב של האנגלים מול הולנד ב-29 בפברואר), אבל יושב ראש ההתאחדות דייויד ברנסטיין טוען שייתכן כי ימונה מאמן זמני רק לאליפות אירופה. הבעיה היא שהארי רדנאפ הוא המועמד המוביל, אבל רדנאפ טען ש"רק טוטנהאם נמצאת בראש מעיניי". לכן ייתכן שרדנאפ ימונה רק לאחר היורו.

"אנחנו לא מגבילים את עצמנו באפשרויות לזהות המאמן הבא", אמר ברנסטיין, "הוא עשוי להיות אנגלי, עשוי להיות בריטי, ויכול להיות גם שלא. יכול להיות שהוא יאמן רק ביורו, ויכול להיות שהוא יחתום לטווח ארוך".

אם אכן רדנאפ ימונה, ההתאחדות תצטרך לשלם לטוטנהאם 5 מיליון ליש"ט כדי לשבור את חוזהו. טוטנהאם כבר הודיעה כי היא תסרב לשחרר אותו לפני תום העונה.

* "סאן" כבר טוען שפאביו קאפלו עשוי להישאר באנגליה למרות הכל, ולהתמנות למאמן צ'לסי במקום אנדרה וילאש בואש המאכזב.

פאביו קאפלו התפטר מאימון נבחרת אנגליה

42 אחוז מהאנגלים תומכים ברדנאפ לאימון הנבחרת

פאביו קאפלו: ”לא הייתי מוכן לקבל התערבות ההתאחדות”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully