וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני: "חייב להיות מאמן אנגלי, רדנאפ מבחינתי"

אנגליה עדיין סוערת סביב ההתפטרות המפתיעה של קאפלו, 42 אחוז תומכים במועמדותו של מאמן טוטנהאם, מוריניו מאחור

אנגליה סוערת וגועשת בעקבות ההודעה הדרמטית אתמול (רביעי) על סיום תפקידו של פאביו קאפלו כמאמן נבחרת אנגליה, ארבעה חודשים בלבד לפני פתיחת טורניר אליפות אירופה. כזכור, המנג'ר הודיע על התפטרותו בעקבות פרשת לקיחת סרט הקפטן מג'ון טרי, מהלך שהמנג'ר האיטלקי התנגד לו ויצא בחריפות נגד ההחלטה הזו בדברים שאמר לתקשורת.

ביממה שלאחר הודעת ההתפטרות, עולים וגוברים הקולות למינויו של מנג'ר טוטנהאם הארי רדנאפ, שבאופן מאוד פרדוקסלי זוכה בדיוק אתמול מחשד להעלמות מס אחרי דיונים ממושכים בבית משפט. לאחר ההודעה צייץ ווין רוני בחשבון הטוויטר שלו: "נסער שקאפלו התפטר, להתראות ומאמן גדול. חייב להיות אנגלי שיחליף אותו, הארי רדנאפ מבחינתי".

בינתיים בסקר שנערך בממלכה התברר כי 42 אחוז מאוהדי הנבחרת מעוניינים שמאמנה של טוטנהאם יהיה המנג'ר הבא של אנגליה, בעוד שמאמנה הנוכחי של ריאל מדריד ז'וזה מוריניו נמצא מעט מאחור עם 17 אחוז תמיכה. גם מאמן הנבחרת לשעבר סוון גוראן אריקסון תומך במועמדותו של רדנאפ, ואמר: "אני חושב שבחירה ברדנאפ תהיה בחירה טובה מאוד. הוא אנגלי, הוא מכיר את הכדורגל שלו והוא עושה עבודה נהדרת בטוטנהאם". מי שסירב להתייחס למועמדות של רדנאפ הוא יושב ראש התרנגולים דניאל לוי.

על פי הדיווחים, ההחלטה של קאפלו התגבשה אחרי שהאיטלקי התעקש להשיב לטרי את סרט הקפטן, מהלך שבהתאחדות האנגלית סירבו לו בכל תוקף. כעת בעקבות עזיבתו של קאפלו את התפקיד, נראה עתידו של טרי במדים הלאומיים לוט בערפל. קאפלו הבהיר לטרי שהוא עדיין רוצה לראות אותו משחק ביורו הקרוב, אבל המאמן הבא של הנבחרת יצטרך להחליט כיצד לנהוג עימו.

אגב, מי ששמו עלה כמועמד אפשרי הוא טרי ונבלס, ששימש כעוזר מאמן ב-2006. "אם הארי לא ירצה להגיע והספרס לא ירצו לאפשר לו לעזוב, הייתי נותן הזדמנות לטרי ונבלס, בלי צל של ספק", הצהיר פול גאסקוין. "הבן אדם הוא מנג'ר בלתי ייאמן".

פאביו קאפלו: ”פגעו בי ובסמכות שלי”

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully