וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "לא מוכן לקבל התערבות ההתאחדות"

המאמן המתפטר של נבחרת אנגליה התייחס לעזיבה: "התנהגתי כמו שתמיד התנהגתי בכדורגל". באיטליה לא קונים את התירוץ

פאביו קאפלו, המאמן המתפטר של נבחרת אנגליה, התייחס הערב (חמישי) בהרחבה לעזיבתו הדרמטית והסביר כי לא היה מוכן לסבול את התערבות ההתאחדות האנגלית בעבודתו. "התנהגתי כמו שתמיד התנהגתי בכדורגל. אני לא מוכן לקבל התערבות ההתאחדות בעבודה שלי. תמיד הבהרתי מי מנהל את חדר ההלבשה ומי מקבל את ההחלטות".

בהודעה הרשמית שפרסם האיטלקי הוא ביקש להודות לשחקניו וגם... להתאחדות: "אני מודה לשחקנים, לצוות ולהתאחדות על הגישה המקצוענית במשך השנים שהייתי מאמן הנבחרת. אני רוצה לשלוח ברכות לאוהדים שתמכו בי ובעבודתי. לכולם אני מאחל שישיגו את המטרות הספורטיביות שלהם".

בתקשורת האיטלקית פורסם היום כי עזיבת קאפלו נובעת ממערכת יחסים עכורה בין הצדדים. "האנגלים לא סובלים אותו והוא לא יכול לסבול אותם", נכתב ב"לה רפובליקה". "נדרש תירוץ תקין פוליטית לסיים את הנישואים הללו וזה היה המקרה של ג'ון טרי... קאפלו צריך להיות השליט האבסולוטי".

מוקדם יותר הודיעה ההתאחדות האנגלית כי סטיוארט פירס, מאמן הנבחרת הצעירה, יהיה המאמן הזמני של הנבחרת. יו"ר ההתאחדות דייויד ברנסטיין כינס מסיבת עיתונאים רשמית בוומבלי והודיע: "לא היה שום אולטימטום, לא הפעלנו עליו לחץ ולא עודדנו אותו לעזוב. אני חושב שצדקנו לחלוטין בפרשת טרי. הרגשנו שהפתרון הנכון הוא שבית המשפט יקבל את ההחלטה במרץ או אפריל ואז נגיב בהתאם. ברגע שהדיון נדחה, הדינמיקה השתנתה".

היו"ר כי יש עדיפות שהמאמן הבא יהיה אנגלי או בריטי, אך סירב להתחייב על כך וציין: "אין סיבה למהר. ניקח את הזמן למחשבה".

סטיוארט פירס המאמן הזמני של נבחרת אנגליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully