וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירס מאמן זמני, רדנאפ: "טוטנהאם במוקד שלי"

ההתאחדות האנגלית הודיעה על מינויו של מאמן הנבחרת הצעירה. מאמן טוטנהאם: "אפילו לא חשבתי על אימון הנבחרת"

ההתאחדות האנגלית הודיעה היום (חמישי) כי מאמן הנבחרת הצעירה סטיוארט פירס הוא יהיה מאמנה הזמני של הנבחרת במקומו של פאביו קאפלו המתפטר. "בהתייחס לעתיד, אני מאוד שמח להודיע שסטיוארט פירס יאמן את נבחרת אנגליה לקראת המשחק נגד הולנד", הודיע יושב ראש ההתאחדות האנגלית, דייויד ברנסטיין. "יש לי אמונה מלאה בו, אנחנו בידיים טובות".

ובינתיים, המועמד המוביל למשרת אימון נבחרת אנגליה הארי רדנאפ מנסה לצנן מעט את ההתלהבות סביב האפשרות שהוא יירש בתפקיד את קאפלו. המאמן התראיין היום ל-BBC והצהיר כי נכון לעכשיו הוא ממשיך להדריך את טוטנהאם וטרם קיבל פנייה רשמית מראשי ההתאחדות האנגלית. "אני לא יודע דבר על התפקיד", הצהיר בראיון אחרי שווין רוני וריו פרדיננד כבר הביעו את התלהבותם לראות את מאמן טוטנהאם מקבל את התפקיד. "אפילו לא חשבתי על זה, יש לי משחק גדול בשבת עם טוטנהאם. טוטנהאם נמצאת במוקד שלי".

רדנאפ התייחס גם למשפט שהתנהל בנוגע לחשד להעלמות מס, וסיפר כי זכה לתמיכה רחבה: "האנשים היו פנטסטים, טוטנהאם, היו"ר, המשפחה וכולם. זה היה מקרה שלא היה צריך להגיע לפתחו של בית המשפט מלכתחילה, אם להיות כנים. כשמר לוי נתן לי את התפקיד לפני שלוש שנים, הוא בחן את זה לפני שהוא מינה אותי, והוא הבין שזה מקרה שאין בו כלום. אם הוא היה חושב אחרת, הוא לא היה נותן לי את התפקיד. זה מאחורינו כעת, ואנחנו מסתכלים קדימה לגבי העתיד".

מוקדם יותר הצהיר רוני בחשבון הטוויטר שלו: "נסער שקאפלו התפטר, להתראות ומאמן גדול. חייב להיות אנגלי שיחליף אותו, הארי רדנאפ מבחינתי". פרדיננד הצטרף לגישה הזו וצייץ בעצמו: "אני חושב שאנחנו צריכים מנג'ר אנגלי עכשיו, אנחנו לא צריכים שדברים יילכו לאיבוד בתרגום. הארי רדנאפ הוא הבחירה שלי בגדול".

ווין רוני: ”חייב להיות מאמן אנגלי, רדנאפ מבחינתי”

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully