וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד הנדריקס: "הזדמנות להוציא את הטעם הרע מהפה"

3.2.2012 / 22:50

מכבי תל אביב מקווה שניצחון על לובליאנה באדריאטית (19:00, ספורט 5) יחזיר את הביטחון. רצון להעניק מנוחה לשחורציאניטיס

למרות ההפסד הכואב אמש, 82:74 לקאנטו, למכבי תל אביב לא נותר זמן רב להתאושש, שכן מחר (שבת, 19:00, ספורט 5)תפגוש הקבוצה את אולימפיה לובליאנה במסגרת הליגה האדריאטית. האווירה בקבוצה לחוצה מאוד בעקבות התוצאות האחרונות, ואין ספק שהפסד נוסף יהפוך את המשבר למוחשי יותר, כך שבמכבי מקנים להשגת ניצחון מחר חשיבות רבה.

עם זאת, לצוות המקצועי אין כוונה לאמץ את שחורציאניטיס מעבר לנדרש, בכדי שהסנטר היווני יוכל להתאושש לקראת המשחק הקריטי מול קאנטו בשבוע הבא. המאמן בלאט העיר לשחקנים אמש בחדר ההלבשה על ההגנה ועל הקליעות מהשלוש של האיטלקים, וירצה לראות את חניכיו מגיעים מפוקסים יותר בהגנה ובהתקפה מחר וכשהוא מדגיש את חשיבות הקבוצתיות.

אולימפיה ממוקמת בטבלה במקום החמישי, כשהיא מציגה מאזן של 11 ניצחונות ושבעה הפסדים. לסלובנים יש סיכוי להגיע לפיינל פור האדריאטית, כך שגם הם צפויים להגיע חדים וממוקדים בכדי להשיג ניצחון.

ריצ'רד הנדריקס אמר לקראת המשחק: "אנחנו מקווים שנוכל לחזור למסלול הניצחונות כבר בלובליאנה. זו קבוצה טובה מאוד עם אולם קשה. עם לוח המשחקים שיש לנו, זו הזדמנות טובה להוציא את הטעם הרע מהפה ולכך אנחנו מצפים".

הבלוג של גרינוולד על היעדר הזהות במכבי תל אביב

אכזבה במכבי תל אביב מדיוויד בלאט ודמונד מאלט

מכבי תל אביב כשלה במבחן האופי והיכולת בקאנטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully