וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אכזבה מדיוויד בלאט ודמונד מאלט

3.2.2012 / 8:54

בהנהלת המועדון לא אהבו את צורת המשחק נגד קאנטו ואת היכולת של מאלט כרכז. הנדריקס: "מקווים לתקן נגד לובליאנה"

שבוע שכלל שני הפסדים אירופאים, מעמיד את עלייתה של מכבי תל אביב לשלב ההצלבה בסכנה. ההפסד 82:74 בקאנטו אמש (חמישי) אף היה השלישי של הצהובים השבוע, כשבנוסף הם נכנעו למכבי אשדוד בליגה. האווירה בקבוצה לאחר המשחק אמש הייתה בהתאם.

גורם בכיר במועדון אמר לוואלה! ספורט כי "קיימת אכזבה רבה מההפסד ומצורת המשחק של הקבוצה מול קאנטו". הוא גם הצביע על אכזבה מדמונד מאלט ותפקודו כרכז. במקביל נודע כי בחדרי חדרים קיימת אף ביקורת בהנהלה על תפקודו של המאמן דיוויד בלאט.

על אף היכולת הטובה שמציגה קאנטו העונה, יש לזכור שהיא איננה נמנית על אריות אירופה. לפני המפגש הגדירו במכבי את המשחק ככזה "בו חייבים לנצח" , כך שניתן להבין את האכזבה הרבה. בכירים במועדון הביעו אי שביעות רצון גם מההפרש מול האיטלקים, שעלול להיות משמעותי במשחק הקריטי בהיכל נוקיה בשבוע הבא.

המאמן בלאט עצמו , שמן הסתם מרגיש את הלחץ, העיר לשחקנים בחדר ההלבשה על ההגנה ועל הקליעות מהשלוש של האיטלקים, אך לשחקנים הובהר כי יש משחק חשוב בנוקיה ושניתן לתקן זאת ביום חמישי הבא.

ריצ'ארד הנדריקס, שהיה אחד מהשחקנים הבודדים שתפקדו אמש היטב, אינו מרוצה מהמצב אליו נקלעה הקבוצה. "הייתה לנו אפשרות לשפר את מצבנו בבית, אבל הפלנו את זה ולצערי הפסדנו את המשחק. אנחנו יודעים מה עומד בפנינו עכשיו. נגיע לנוקיה ונצטרך לשמור על הבית עם כדורסל טוב. אנחנו מקווים שנוכל לחזור למסלול הניצחונות כבר בלובליאנה. זו קבוצה טובה מאוד עם אולם קשה. עם לוח המשחקים שיש לנו, זו הזדמנות טובה להוציא את הטעם הרע מהפה ולזה אנחנו מצפים".

בלאט הסביר אחרי המשחק: "אנחנו כבדים ולא חדים"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully