וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי שני: "אני פגוע, לא הגיע לי לקבל תרגיל כזה"

24.1.2012 / 22:17

יו"ר האיגוד היוצא מדבר לראשונה על הדחתו לטובת אבנר קופל: "לא ציפיתי ממנו לכלום. זה התחיל כגחמה והפך לצונאמי"

"אני לא מופתע. ידעתי שזה יקרה. עדכנו אותי מראש שתתקיים פגישה. אמרתי לכל מי שקרוב אליי ששעה לפני הישיבה מחר סיעת מכבי תצטרף לסיעת הפועל. טעיתי רק בתזמון: ההסכם הזה נחתם כבר הערב".

הדובר, שי שני – ממחר כנראה יו"ר איגוד הכדורסל היוצא, כפי שנחשף כאן לראשונה – אומר בשיחה עם וואלה! ספורט כי "כל המהלך הזה של ההדחה שלי התחיל כגחמה של שניים-שלושה אנשים, ותפס תאוצה. זה הרי לא היה מהלך עממי עם הפגנות בכיכרות. יש באיגוד כמה אנשים שהחלו עם הגחמה הזו, וזה איכשהו הפך לצונאמי.

"אני פגוע. זו פגיעה ישירה, אבל לא פגיעה קטלנית. אני משתדל שלא לקחת את הדברים אישית, כי אני יודע שלא עשיתי שום דבר שבגללו הגיע לי לקבל תרגיל כזה. גם ממכבי אני לא פגוע. מראש אמרתי שאני לא חלק מהם. הם לא דיברו בשמי ואני לא דיברתי בשמם. לכל אורך הדרך הייתי ונותרתי נאמן רק לתפיסות העולם שלי לגבי איך דברים צריכים להתנהל בגופים ציבוריים ובאיגוד הכדורסל. כנראה שלא כולם אהבו את זה.

"במהלך הדרך ניסו לפתות אותי בדילים ובכיבודים אם אקום ואלך מיוזמתי", מגלה שני. "בהחלט ניסו לפתות אותי במה שנקרא 'תחנופים אישיים'. לפחות שני אנשים שמו לי הצעות בוטות על השולחן. אמרתי להם: אתם מעליבים אותי עם ההצעות האלה, כי אני מאמין בדרך שלי. ולא אלך לשום מקום".

ולמרות הכל, לקראת הישיבה המיוחדת של הנהלת איגוד הכדורסל, שתתקיים מחר בשעה 15:00 ובסיומה צפוי אבנר קופל להתמנות ליו"ר איגוד הכדורסל החדש, מבטיח שני כי "לא אתפטר מיוזמתי. אם אצטרך, וכך יוחלט לאחר ההצבעה, אעזוב את תפקיד יו"ר האיגוד בראש מורם. אני שלם עם עצמי, שלם עם הדרך שלי ושלם עם העקרונות שלי, שכל חיי נלחמתי עבורם. אבל למדתי כמה דברים חדשים בתקופה האחרונה, בעיקר ברמה הבין-אישית. זה היה פרק נוסף בספר הלימוד שלי".

בעבר טענת שמוטי אמסלם ואיתן רוב הניעו את המהלך. אמרת שאמסלם פגע בך ברמה החברית. אני מניח שאתה מתכוון אליהם.

"יש אנשים שלא שווים התייחסות. הם מחוקים אצלי מההארד-דיסק. ומהאייפון. ומהכל. אבנר (קופל)? אבנר זה אבנר. לא ציפיתי ממנו לכלום".

סיעת מכבי הסכימה, אבנר קופל ימונה ליו"ר האיגוד

כבר בחודש ינואר דיווחנו על המהפך הצפוי באיגוד

אבנר קופל בראיון: "התוצאות של שי שני מדברות בעד עצמן"

יש גם לא מעט מתנגדים למינויו של אבנר קופל

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully