וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום רביעי: אבנר קופל ימונה ליו"ר איגוד הכדורסל

24.1.2012 / 20:06

החשיפה הבלעדית בוואלה! ספורט, לפיה קופל יהפוך מיידית גם ליו"ר האיגוד, הופכת לסופית לאחר שסיעת מכבי הצטרפה למהלך

זה היה באוויר ומחר (רביעי) זה יהיה כבר סופי: כפי שנחשף בלעדית בוואלה! ספורט, אבנר קופל ישמש כיו"ר החדש של איגוד הכדורסל ויחליף בתפקיד את שי שני באופן מיידי. המינוי יהפוך רשמי לאחר ישיבת פורמאלית בלבד שיערוך איגוד הכדורסל מחר ב-13:00. מעט לפני כן יקיים יו"ר האיגוד היוצא שי שני מסיבת עיתונאים בה הוא צפוי להודיע על פרישה מוקדמת מתפקידו.

כזכור, חברי סיעת הפועל בחרו להדיח את הנציג שלהם באיגוד, שי שני, ועברו לתמוך בקופל. לאחר ששני שליש מחברי סיעת אליצור החליטה לתמוך ביו"ר מנהלת הליגה כמו גם מספר חברי סיעת בית"ר, קיבל הערב קופל את התמיכה האחרונה שהיה צריך לאחר שנציגי סיעת הפועל ונציגי סיעת מכבי חתמו על ההסכם הסופי. משמעות הדבר היא שקופל יכהן כיו"ר איגוד הכדורסל עד הבחירות הכלליות, שייערכו במועד מאוחר יותר השנה. בין האנשים שהצביעו בעד קופל מסיעת מכבי הוא עו"ד שמעון מזרחי, יו"ר מכבי תל אביב, שיחסיו עם קופל ידעו עליות ומורדות בעבר. אגב, במהלך הדיונים בין חברי הסיעות השונות, הציע מזרחי לדחות את הדיון למחר ולאפשר לשני לסיים את תפקידו בבחירות בחודש הבא, אך ההצעה נדחתה.

בסביבתו של אבנר קופל נרשמה הערב שביעות רצון מהחלטת סיעת מכבי. "זה יום גדול לכדורסל הישראלי, וזה מראה על גדלות נפש של סיעה שהבינה שהיא צריכה להצטרף לאיש שיוביל את הכדורסל הישראלי בשנים הקרובות", אמרו מקורביו של קופל הערב. "אין ספק שהחל ממחר נוכל לראות שינוי של ממש בהתנהלות הכדורסל הישראלי".

אחד מחברי סיעת מכבי הסביר והוסיף: "זה היה דבר בלתי נמנע. לא היה באפשרותנו לעצור את מינוי קופל. הדבר הנכון לעשות היה לתמוך במינוי על מנת שבתקופה הקרובה איגוד הכדורסל יוכל לפעול כרגיל וללא מלחמות. אנחנו מעריכים מאוד את פועלו של שי שני, אך ברגע זה זו האפשרות היחידה שנותרה לנו ומחר הכל ייגמר".

אחת הסוגיות המרכזיות שיצטרכו להיות מוכרעות בתקופה הקרובה היא המשך דרכו של המאמן הלאומי אריק שיבק. שיבק כבר קיבל את ברכת הדרך מהיו"ר הנוכחי שי שני, אך ההסכם עדיין לא נחתם באופן סופי. על פי מקורביו של קופל הוא ירצה להיפגש עם שיבק לפני שהמשך דרכו של המאמן יהפוך לסופי, אך אין בכוונתו לשנות את ההחלטה הקיימת.

כבר בחודש ינואר דיווחנו על המהפך הצפוי באיגוד

אבנר קופל בראיון: "התוצאות של שי שני מדברות בעד עצמן"

יש גם לא מעט מתנגדים למינויו של אבנר קופל

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully