וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: ”לפפה לא מאמינים, אבל כן מאמינים לגזענים?”

ז’וזה מוריניו הגן על בלם ריאל מדריד, ושלח עקיצה לבוסקטס שאמר דברים גזעניים למרסלו. פפה בסגל לבילבאו (22:30, 5)

אחרי שבריאל מדריד חשבו להשעות את הקשר הפורטוגלי פפה, שעמד בעין הסערה הציבורית אחרי הקלאסיקו הסוער בגביע שבו הפסידו הבלאנקוס 2:1 לברצלונה, היום (שבת) עשו בבירה הספרדית פניית פרסה לקראת המשחק מחר מול בילבאו.

המאמן ז'וזה מוריניו הגן היום על השחקן בן עמו, שטען שהדריכה על ליאונל מסי הייתה בלתי מכוונת. "אם פפה היה אומר שזה היה בכוונה, הייתי זועם", אמר המיוחד, "אבל הוא אמר שזה לא היה בכוונה ואני מאמין לו". מוריניו לא הסתפק בהגנה על השחקן שלו והזכיר אירוע מקלאסיקו בעונה שעברה, בחצי גמר ליגת האלופות, בו הואשם סרחיו בוסקטס במילים גזעניות כלפי מגן ריאל מרסלו: "אם חלק מכם חושבים שפפה שקרן זה בסדר, אבל לא ראיתי אתכם אומרים את אותו דבר על השחקן שבשנה שעברה הכחיש קריאות גזעניות. ההיפך הוא הנכון, כולם כולל אופ"א האמינו לו".

בתור חלק ממהלך ההגנה, החליטו בריאל לרשום את פפה למשחק, אבל ב'מארקה' טוענים בתוקף שהוא לא צפוי להיות משותף במשחק וככל הנראה גם לא ייצא עם הקבוצה לנואו קאמפ למשחק הגומלין ביום רביעי, מתוך חשש לקבלת הפנים שיכינו לו שם האוהדים. ריאל תארח מחר כאמור את בילבאו (22:30, ספורט 5) ותנסה לשמור על היתרון בפסגת הטבלה. האורחת, שספגה שתי חמישיות רצופות בברנבאו, לא הפסידה כבר שבעה משחקים רצופים בכל המסגרות.

ברצלונה תנסה להלחיץ את היריבה המושבעת כשתתארח אצל מלאגה (19:00, 5+). אלופת אירופה תנסה לצאת לרגע מטירוף הקלאסיקו ולהשיג ניצחון ליגה שני ברציפות, אחרי שהתקשתה מול בטיס במחזור שעבר. מלאגה לא ניצחה כבר שישה משחקים ונפלה עד למרכז הטבלה. את ברצלונה היא לא ניצחה מאז דצמבר 2003, אז זה נגמר ב-1:5 ענק עבורה.

עוד באותו נושא:
ברצלונה גברה 1:2 על ריאל מדריד במשחק סוער

בספרד סערו מההתנהגות של פפה. ווין רוני: "הוא אידיוט"

דעה: ווין רוני צדק, פפה הוא באמת אידיוט

פפה: ”מתנצל בפני ליאונל מסי, אם הוא נפגע ממני”

בברצלונה לא מאמינים להתנצלות של פפה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully