וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאל מדריד החליטו "לצנן" את פפה

בעקבות אירועי הקלאסיקו והדריכה על מסי, מוריניו יושיב כנראה את הקשר בחוץ ל-15 ימים. "לא מאמינים לו", אמרו בברצלונה

הבלגן סביב הקשר הפורטוגלי של ריאל מדריד פפה מסרב לשכוח. למי שבכל זאת לא זוכר את אירועי יום רביעי: במהלך הקלאסיקו ברבע גמר הגביע, בו אירחה ריאל את ברצלונה, פפה התכסח עם חצי משחקני ברצלונה פחות או יותר, עשה כמה הצגות, איבד את קרלס פויול בשער השוויון ולקינוח גם דרך על ידו של ליאונל מסי, באקט מכוער מאוד, שזכה לשלל גינויים בעולם הכדורגל.

כעת, מאמן ריאל ז'וזה מוריניו החליט "לצנן" היום (שישי) את פפה לתקופה לא ברורה, כנראה כ-15 ימים. תחת התירוץ של הפציעה הקלה שפפה ספג בקלאסיקו בשריר הירך ובגינה הוא גם הוחלף (וספג שריקות בוז מיושבי הברנבאו), מוריניו לא ישתף את השחקן במשחק הבית מול בילבאו ביום ראשון ולא ייקח אותו לגומלין הגביע בנואו קאמפ, שם הוא חושש מקבלת הפנים לה יזכה השחקן.

פפה כבר הספיק לפרסם סוג של התנצלות אמש כלפי מסי, אבל בברצלונה, שם הודיעו שלא יתלוננו נגדו, לא כולם קונים את המילים: "אף אחד לא מאמין לו", אמר קרלס וילארובי, סגן הנשיא של הקבוצה, "כל העולם ראה מה קרה שם, אז אין סיבה שנתלונן". גם במדריד לא ממש מרוצים מהשחקן. שחקן העבר של ריאל והפרשן בהווה מיצ'ל אמר: "אי אפשר לשנות אותו כבר. המצב מסובך ובלתי פתיר".

איך פפה הרס את הקלאסיקו?

1:2 לברצלונה בגביע על ריאל מדריד

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully