וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "למה שלא אשחזר את העונה האחרונה?"

הסרבי מתכונן לאליפות אוסטרליה: "אני נמצא בשיא הקריירה. המנוחה הגיעה בזמן הנכון. היה לי זמן לחשוב על מה שהשגתי"

אחת השאלות המעניינות שיעלו בשנת 2012 היא מן הסתם האם נובאק דג'וקוביץ' יכול להמשיך את הדהירה המטורפת שלו ולהמשיך ביכולת הנפלאה מהשנה שעברה. הטניסאי הסרבי שיפתח בשבוע הבא את העונה שלו באליפות אוסטרליה הפתוחה לא נטל חלק בטורנירי ההכנה והעדיף להתמקד באימונים, כשהוא יפתח את התחרות במלבורן עם מפגש מול פאולו לורנצי האיטלקי (108 בעולם).

"הייתה לי מנוחה של כמעט שלושה שבועות", סיפר נולה במסיבת עיתונאים לקראת תחילת האליפות. "היו לי התחייבויות אחרי שסיימתי את התחרות בלונדון לפני כמה שבועות, ואז היו לי שבועיים לטובת מנוחה אמיתית, מבלי להחזיק מחבט ומבלי לעשות פעילות פיזית. זה הגיע בזמן הנכון מבחינתי. הייתי צריך את זה יותר מאשר כל דבר אחר. היה לי זמן לחשוב על מה שהשגתי ב-2011".

אלא שלצד המנוחה, דג'וקוביץ' כבר חושב על המשכיות, והוא הוסיף: "הייתי גאה מאוד בהצלחה שלי, אבל הייתי גם מודע לעובדה שאין לי יותר מדי זמן ליהנות ממנה, שאני צריך לנוח ולהמשיך בהכנה לקראת השנה החדשה". את העונה שעברה, למי שהספיק לשכוח, דג'וקוביץ' סיים עם מאזן של 6:70 כשכמובן זכור בעיקר רצף 41 הניצחונות. "אני חושב שהכל אפשרי", אמר הטניסאי בהתייחס לסטטיסטיקה. "כמובן ש-2011 הייתה השנה הטובה ביותר שלי בקריירה. יהיה קשה מאוד לחזור על מה שעשיתי, אבל עשיתי את זה פעם אחת, אז למה לא פעמיים? למה לא להישאר אופטימי וחיובי לגבי העונה כולה? זו ההתחלה. כמובן שאני לא חושב רחוק מדי ואני מתמקד בטורניר הנוכחי".

באופן כללי, דג'וקוביץ' מרגיש שהוא נמצא היכן שהוא רוצה להיות: "אני נמצא בשיא של הקריירה שלי. אני מרגיש מבחינה פיזית, מנטלית ומבחינת צורת המשחק שאני נמצא שם. אני יכול להופיע טוב בכל משטח, כפי שהוכחתי ב-2011. זו ההתמקדות שלי ועל זה אני חושב. פשוט לקחת את הכל לאט, צעד אחר צעד".

* מונה ברטל, הגרמניה בת ה-21 שמדורגת במקום ה-64 בעולם, זכתה הלילה בטורניר הובארט. ברטל גברה בגמר על ינינה וויקמאייר (29 בעולם) 1:6, 2:6 וזכתה בתואר הראשון שלה השנה.

אליפות אוסטרליה הפתוחה: כל הדיווחים והכתבות

איך יעבוד השידוך בין אנדי מארי לאיבן לנדל?

אליפות אוסטרליה: הטוענים לכתר מוכנים לאתגר

הגרלה קשה לדודי סלע ושחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully