וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: הגרלה קשה לדודי סלע ושחר פאר

המדורג 73 בעולם ישחק מול בלושי בסיבוב הראשון ועשוי לפגוש את מונפיס בשני. פאר צפויה לפגוש את ליזיקי בסיבוב השני

הגרלה קשה לדודי סלע, המדורג במקום ה-73 בעולם, באליפות אוסטרליה הפתוחה, הגרנד סלאם הראשון של השנה, שייפתח ביום שני שעון אוסטרליה (בין ראשון לשני שעון ישראל). המחבט הישראלי הבכיר יפגוש בסיבוב הראשון את תומאס בלושי הברזילאי, המדורג במקום ה-38 בעולם. במידה וסלע יצליח לעבור את בלושי, מחכה לו בסיבוב השני משחק קשה במיוחד מול גאל מונפיס הצרפתי הנהדר (14 בעולם) או מרינקו מטוסביץ'. באזור ההגרלה של סלע נמצאים גם אנדי מארי (4), ג'ו ווילפריד צונגה (6), ז'יל סימון (12) ו-ויקטור טרויצקי (19). כזכור, אמיר ויינטרוב הודח בסיבוב המוקדמות הראשון ולא יטול חלק בטורניר.

אמנם מבחינת סלע ההגרלה של הסיבוב הראשון מפגישה אותו מול מדורג בכיר ממנו ב-35 מקומות דירוג, אך בהחלט מדובר במשוכה אפשרית. סלע נפגש עם הברזילאי גם בסיבוב הראשון של הגרנד סלאם האחרון, באליפות ארצות הברית הפתוחה, והצליח לחזור מפיגור של שתי מערכות ל-6:4, 6:2, 4:6, 3:6, 0:6. מה שהיה הניצחון הראשון בקריירה של סלע, לאחר שהוא מפגר בשתי מערכות בגרנד סלאם. בנוסף, סלע, שמגיע בכושר מצוין ואחרי שהגיע עד לרבע הגמר בטורניר שנאי מסבב ה-250, ניצח את בלושי גם בטורניר גמר סבב הצ'לנג'ר בברזיל, 4:6, 4:6. הברזילאי הוא שחקן שמתמחה בעיקר במשטחי חימר. אם מישהו רוצה לפנטז גם הלאה, הרי שסלע ומונפיס לא נפגשו מעולם.

בנשים, שחר פאר, המדורגת במקום ה-37 בעולם, דווקא קיבלה הגרלה מעט נוחה יותר מסלע והיא תפגוש בסיבוב הראשון את איזבלה הולנד המקומית בת ה-20, שמדורגת במקום ה-182 בעולם וקיבלה כרטיס חופשי לטורניר. אגב, הולנד הובסה רק לפני שלושה ימים 6:0, 6:0 על ידי ילנה דוקיץ' בטורניר סידני. אם פאר תצליח לעבור את הולנד, היא צפויה לפגוש את סאבין ליזיקי הגרמניה, שמדורגת במקום ה-14 בטורניר ו-15 בעולם והגיעה בשנה שעברה לחצי הגמר בווימבלדון. הגרמניה בת ה-22 הפסידה לפאר במפגש האחרון בין השתיים בסינסינטי 6:4, 7:6 (4). לפני כן ניצחה אותה פעמיים והפסידה לה פעם אחת. באזור ההגרלה של פאר, שהגיעה אשתקד עד לסיבוב השלישי, נמצאת גם מריה שראפובה (4).

דג'וקוביץ' מול לורנצי

אלוף השנה שעברה והמדורג מספר אחת בעולם ובטורניר נובאק דג'וקוביץ' ישחק בסיבוב הראשון נגד פאולו לורנצי האיטלקי, המדורג 108 בעולם. הפינליסט אנדי מארי (4), שכאמור נמצא באזור ההגרלה של סלע, יתמודד מול ריאן האריסון (84) האמריקני בסיבוב הראשון. ג'ו ווילפריד צונגה (6) ישחק מול דניס איסטומין האוזבקי המפתיע (67). רוג'ר פדרר (3) יתמודד מול יריב מהמוקדמות בסיבוב הראשון, כשבסיבוב השני ממתין לו המנצח בין אריק פרודון לאנדראס בק. רפאל נדאל (2) ישחק מול יריב מהמוקדמות, כשבסיבוב השני הוא עשוי להיתקל בטומי האס. מילוש ראוניץ' מיודענו (23) ישחק מול פיליפו וולנדרי האיטלקי. לגבי ההצטלבות, מארי עשוי לפגוש את דג'וקוביץ' בחצי הגמר ופדרר את נדאל.

בנשים, המדורגת מספר אחת בעולם קרוליין ווזניאקי (1) תשחק מול אנסטסיה רודיונובה המקומית, כשלוסי ספארובה (24) מחכה באזור שלה. אלופת השנה שעברה קים קלייסטרס (11) תשחק מול יריבה מהמוקדמות, בעוד נה לי (5) תשחק מול קסניה פרבאק. ויקטוריה אזרנקה המצוינת (3) תפגוש את הת'ר ווטסון הבריטית הצעירה והמוכשרת בסיבוב הראשון. אגניישקה רדוואנסקה (8) תשחק נגד בתאני מאטק סנדס. ורה זבונרבה (7) תשחק מול אלכסנדרה דולגרו הרומניה. סרינה וויליאמס (12) תשחק מול תמירה פאשק. מריה שראפובה (4) תפגוש את ג'יזלה דולקו. סמנתה סטוסור (6) תשחק מול סוראנה קירסטאה. פטרה קביטובה הצ'כית הנהדרת ואלופת ווימבלדון (2) תשחק מול ורה דושבינה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully