וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי בלדוט: "קשה להאמין? ננסה לנצח גם בקרית שמונה"

ראשון לציון עדיין חוגגת את ה-2:4 על מכבי חיפה, אסי בלדוט: "הקבוצה הזאת חייבת להישאר בליגה". בלם לוקומוטיב יגיע

איזו שמחה בעיר היין. חגיגות הניצחון שנראו אמש (שבת) בראשון לציון בסיום המשחק העלו לאוהדי הקבוצה זיכרונות נעימים מסיום העונה שעברה, כשהמועדון חגג עלייה לליגת העל. הפועל ראשון לציון גברה אתמול 2:4 ענק על האלופה מכבי חיפה, כשהעולה החדשה מצליחה לקטוע רצף ארוך של 16 משחקים ללא ניצחון ועושה את זה בסטייל.

השחקנים של המאמן ניסן יחזקאל נקלעו לפיגור מוקדם של 2:0 כבר בדקה השמינית, אך שער מהיר של אסי בלדוט, המצטיין בשדה, הוציא את הראשונים מההלם והקבוצה ניצלה בצורה יוצאת מהכלל את ההתפרקות של הירוקים, בדרך למהפך מדהים וניצחון ראשון מזה ארבעה חודשים.

בצוות המקצועי ציינו את משחק הלחימה וההקרבה של כל שחקני הקבוצה אך מעל כולם בלטו צמד הוותיקים, אסי בלדוט ואוהד כהן. בלדוט הציג יכולת מצוינת, הבקיע שער והוסיף בישול, ובעיקר המון מנהיגות. אוהד כהן ספג אמנם צמד מהיר בפתיחה, אך ב-80 הדקות הנותרות הצליח לנעול את השער, ובסדרת הצלות מרהיבות הזכיר לכולם מדוע הוא משחק כל כך הרבה שנים בליגת העל. כהן, שבשבועות האחרונים זכה לביקורות רבות וספג לא אחת קללות מהאוהדים, התקבל הפעם בתשואות וחיבוקים על ידי אוהדי ראשון לציון, שהמתינו לשחקנים עם צאתם מתחומי האצטדיון.

"לאחר 16 מחזורים ללא ניצחון, זה באמת היה קשה", סיכם אסי בלדוט את התחושה בעקבות הניצחון. "אנחנו שמחים, אבל גם יודעים שאנחנו עוד למטה בחלק התחתון של הטבלה. חשוב שנמשיך לשחק כמו אתמול ובשבועות האחרונים. במחזור הקרוב יש לנו משחק קשה מול קרית שמונה שנמצאת במקום הראשון, ננסה לעשות הכל ולנצח גם שם".

בלדוט התקשה גם בסיום להאמין לתוצאת המשחק והוסיף: "קשה להאמין לדבר כזה, אבל אני האמנתי שאפשר לנצח. כשהם הובילו 2:0 הייתה תחושה נוראית, אבל ברגע שחזרנו ל- 2:1 האמנו שאפשר לעשות את זה ואני שמח שכך אכן קרה".

הקשר הוותיק משתדל להישאר עם רגליים הקרקע ולא יצא בהצהרות מפוצצות: "מה שחשוב זה שנישאר בליגה, שום דבר אחר לא מעניין. לפי מה שאני רואה העונה בליגה, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה ואני מאמין שביחד עם החיזוק בינואר, אפשר לעשות את זה. הפועל ראשון לציון צריכה להישאר בליגת העל ולא רק בגלל המשחק אתמול. הליגה עוד ארוכה יהיו עליות ומורדות ואני מקווה שנישאר".

למרות הניצחון, במועדון מודעים לעובדה שללא חיזוק בחלון ההעברות בינואר, הקבוצה תתקשה לשרוד במאבקי התחתית. המאמן ניסן יחזקאל רוצה להתחזק בבלם ובלפחות חלוץ אחד. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, יגיע השבוע להתרשמות הבלם הבולגרי מילן לאחצ'ב, שחקנה של לוקמוטיב סופיה. לאחצ'ב הוא בלם בן 24 שרשם העונה 14 הופעות ליגה במדי קבוצתו ושלוש הופעות נוספות בליגה האירופית. אם ירשים הוא צפוי להחליף את הבוסני אלביס משיץ', שכבר קיבל הודעה כי הוא משוחרר מהסגל, אולם צפוי להישאר כל עוד לא ימצאו לו מחליף.

גם החלוץ המולדבי גאורגי אובסייניקוב, 26, שחקנה של אולימפי באלטי המולדבית, יגיע השבוע למבחנים. במועדון ינסו לקדם בימים הקרובים גם את עסקת הבאתם של משה בן לולו ונבו מזרחי, שחקני מ.ס.אשדוד, שמבוקשים מאוד בראשון לציון ומועמדים להגיע יחדיו.

הפועל ראשון לציון ניצחה 2:4 את מכבי חיפה

ניסן יחזקאל: "מקווה שזה לא משחק חד פעמי"

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully