וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: בלם בולגרי ינחת להתרשמות

28.12.2011 / 21:12

מילן לאחצ'ב (24) מלוקומוטיב סופיה עשוי לחזק את ההגנה. קשיים בהעברת בן לולו. שחקנים בכו: "איך לא ניצחנו?"

הפועל ראשון לציון מתכוננת לפתיחת חלון ההעברות בשבוע הבא ועל הפרק: חיזוק לחוליית ההגנה. מי שאמור להגיע להתרשמות בקבוצה הוא הבלם הבולגרי מילן לאחצ'ב, שחקנה של לוקמוטיב סופיה. לאחצ'ב הוא בלם בן 24, שרשם העונה 14 הופעות ליגה מלאות במדי קבוצתו ושלוש הופעות נוספות בליגה האירופית. אם ירשים, הבולגרי אמור להחליף בקבוצה את אלביס משיץ' הבוסני שכבר שוחרר.

חלוץ מולדובי בשם גאורגי אובסנקוב בן ה-26 ינחת בתחילת השבוע למבחנים. בנוסף הבעלים רביב ספיר פנה לג'קי בן זקן בבקשה לשאול את החלוץ נבו מזרחי, שלא נמצאת בתכניות של יוסי מזרחי ועשוי לעזוב את אשדוד בינואר. כזכור, ראשון לציון סגרה עם חלוץ נוסף של אשדוד, משה בן לולו, אך בשלב זה התגלו קשיים בהעברתו.

בקבוצה התקשו לעכל את ההפסד 3:1 למכבי תל אביב. ראשון לציון נראתה טוב יותר לאורך דקות ארוכות, החמיצה וגם ראתה את השופט משה בוחבוט פוסל לה שני שערים. בסיום המשחק נראו שחקנים בקבוצה עם דמעות בעיניים וכמה מהם אמרו: "לא להאמין שלא ניצחנו במשחק כזה". ראשון לציון שקועה במקום ה-15 והלפני האחרון עם 16 משחקים רצופים ללא ניצחון ובשבת מחכה לה משחק ביתי מול מכבי חיפה.

המאמן ניסן יחזקאל אמר בסיום: "אני כבר נשמע בנאלי, אני לא יכול לחזור על הקלישאות. כל מה שאגיד יישמע כתירוץ, אבל הבנתי שלפחות שער אחד שלנו היה חוקי. אם החלק הקדמי שלנו היה קצת יותר חד, היינו משיגים פה משהו, אבל כשאתה לא כובש אתה סופג. אני ממשיך להאמין, אחרת הייתי הולך הביתה מזמן".

מכבי תל אביב גברה 1:3 על הפועל ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully